Campanie verde

Posted: februarie 11, 2011 in din afara acvariului, eco

Cunoasteti si voi, sper, campania Premiul blogosferei pentru “Capitala Verde a Romaniei” care s`a incheiat de ceva vreme.

Ca rezultate va spun ca Brasovul a fost desemnat capitala verde a Romaniei, iar Sfantu Gheorghe a fost premiat de blogosfera.

Eu am ales sa nu votez in campania asta, de asta vin si cu postul asta ‘intarziat’, dat fiind ca nu am fost in toate orasele expuse in lista aceea. Acuma sunt curioasa: din cati insi o votat, cati o fo in toate orasele alea? Din cate am vazut io cu un ochi aruncat asa la oha, majoritatea isi votau orasul in care locuiau, sau de nu era in lista respectiva si`l laudau intr`un fel sau altul.
Daca e asa, trebuia sa`mi mut si io hoitu meu in orasul numit „groapa de gunoi” si sa spun ca orasul meu e cel mai curat din tara doar ca sa dau dovada de un minim patriotism. Mda…

Asa ca dragutii mei, oleaca de obiectivism nu strica mai ales cand e vorba de o chestie de jenu asta. Asta ca sa nu mentionez ca nu boboru tre sa aleaga asa ceva – ca nu avem in noi ceva eco bine stabilit – ci o comisie specializata in chestii eco.
Ca de e, hai sa facem un pul si sa vedem care statiune e cea mai eco: Vama Veche, Mamaia sau Costinesti? Si ar fi culmea sa castige Vama. De era sezon ma duceam sa fac poze sa arat cum sta treaba de fapt si de drept.

Pana una alta va las sa va destindeti in aceasta zi minunata, minunata macar pe litoral de nu in restu tarii, si va urez dixtractie faina in vichendu asta, poate dati si voi o fuga pana in capitala verde sa va inverziti pe acolo.

Zi faina!

Lasă un comentariu