Session: movie session…

Posted: Februarie 4, 2011 in intamplari din acvariu, me, muvi, myself and I

Inca nu am vazut in ziar ca`s data disparuta, ceea ce zic io ca`i bine. Amu nush de voi ce ziceti.

Da, am cam neglijat partea asta de net. Deh, facebucile imi ocupa cam o buna bucata de timp, timp ce il alocam de fapt si de drept studiului pentru articole.

Dar azi am zis ca tre sa zic macar ca i`m still alive and kicking!

Evident ca am revenit in camaruta mea cu multa furie datorata neintelegerii. Cum se explica asta? Poi sa`mi spuneti voi cum explicati faptul ca inca exista ipocrizie, minciuna, lipsa de bun simt si bunatate, in mare, lipsa de umanitate din partea corpurilor ce umbla hoinare pe strazi?
Daca reusiti sa raspundeti sa ma faceti si pe mine sa inteleg treaba asta, ca sincer, io nu o pricep si`mi vine sa smulg capetele cadavrelor umblatoare.

Da, trecand peste asta, mai zic ca zilele astea pe langa facebucile alea am stat si am lenevit, de fapt am recuperat somnul, si m`am uitat la filme. Filme ce le`am vazut de n ori dar asta e cand ai o conexiune oferita de o companie de telefonie mobila. Asa ca prin invatatul la ceva materii am tras cu geana pe ‘the hills have eyes’ 1 si 2, ‘house of 1000 corpse’, ‘lotr’ 1 si 2, nu de alta da nu`mi mai citeste dvd`urile porcaria asta de dvd writer, si multe alte filme. In principal m`am axat pe serii si episoade (da, sa nu uitam de star trek – deep space 9).
Si printre gene am observat ca nu prea ma mai atrage nimic. Ieri de exemplu am vazut ‘case 39’ si ‘tangled’. Dude, that`s caca-pupu! Adica ‘tangled’ e film de duminica, sa te uiti cu nepotii/copiii, iar ‘case 39’ l`am urmarit pana la capat pentru ca vroiam sa vad de fapt si de drept cum arata fatuca aia. Nu de alta, dar a fost previzibil din primele 10 minute. Dude, i`m sick of that!

Am asteptari oarte mari de la ‘Zeitgeist 2’. Chiar sunt curioasa ce si cum o sa fie. In rest sincer nu prea am vazut un trailer care sa ma atraga si sa ma faca sa ma uit la un film fara sa`l ghicesc din primele 10 minute.
Desi [Rec] se afla in topul meu de filme must-see, tot a fost previzibil.

Eh, poate intr`o zi cu soare oi gasi si io un film care sa nu`l fi citit dinainte.

Daca stiti voi vr`un film care sa ma dea pe spate la propriu, va rog sa`mi spuneti.

Lasă un răspuns

