„we`ve got your favourite thing: disappointment”

Posted: Ianuarie 27, 2011 in educatie, intamplari din acvariu, me, myself and I

Mai tineti minte cand va ziceam aici despre dezamagire? Ei bine cred ca azi am dezamagit o persoana care nu trebuia. Ce`i drept unele asteptari sunt foarte mari. Sau nu sunt atat de mari cat par, atata vreme cat exista timp.
Ce sa zic. E fain sa stii ca lumea din jur are o parere uber mega extra despre tine. Din pacate, eu nu am motivatie. Si cum asta lipseste mereu ajung sa pic in situatia de a dezamagi pe careva. Tot trag de mine, tot incerc sa fac ceva bun, dar cum stau prost la capitolul organizare (nu, nu de santier), normal ca ajung in momentul in care sunt pusa sa`mi dovedesc capacitatile si o dau in bara la modul cel mai frumos.

E o presiune foarte mare. Asta am si zis de la inceput. Nu e prima si nici ultima persoana ce o sa se increada in mine. Sper sa mai am vreme sa arat ca nu am avut alternativa in acea situatie in care am fost pusa. Vai si vai si vai. Oare cand pisici albastri o sa`mi revin?

En fin, sesiunea e in toi. In noaptea asta o sa dorm si io dupa atatea zile nedormite si pline de 3 in 1. Lucrarile de constructii-montaj incep la casa de la tara, tre sa ma afisez si io p`acolo sa pun umarul la treaba si sa`mi dovedesc iara capacitatile mele de viitor injiner. Dar ce mai conteaza? In noaptea asta o sa dorm! Am si uitat cum e. Mi se pare ca a trecut asa de multa vreme de cand am dormit, si mancat, culmea. Slava domnului cu placintele de la scoala, ca altfel picam pe jos. 3 in 1 si tutun, combinatia magnifica pentru perioadele de jenu asta.

Apropox, voi stiati ca mai exista aparate d`alea ce detecteaza ‘hendsfriurile’? Dude, that`s so old school. Fain si nu prea, pentru unii ofcors.

Si ca tot e vorba de scoala, voi stiati ca in termen de 30 de zile, incepand de ieri :))) , toti profesorii de peste 65 ani inclusiv, din cadrul facultatilor o sa fie obligati sa se pensioneze? Evident, ca traim in Romania si asta e tara ‘darurilor’, exista varianta ca acel profesor de e cerut de facultate poate sa revina pe bancile facultatii doar drept colaborator.
Amu intrebare: cati profesori o sa vedem ca pleaca din facultati si nu o sa ‘accepte’ rolul de colaborator?

Pana una alta, io va las, dragii babei, ca baba asta isi misca hoitu in pat la un somn de 12 ore. Nu de alta da maine iar la scoala. Uf, ce frumos!

Si pe final:

Lasă un răspuns

