Hiper…

Posted: Ianuarie 24, 2011 in educatie, intamplari din acvariu, me, myself and I

Azi sunt hiperactiva. Azi sunt fericita fara motiv. Azi am dat exmanele si am ras cam 40% din timpul alocat examenului. Am ras mai pe infundate ofcors. Nu ma intrebati de ce, habar nu am motivul exact. Sa fi fost oare de la fetele colegilor care se uitau crucis la foaia cu subiecte? Sa fi fost oare de la faptul ca eram asa de pe dinafara subiectului incat nu stiam ce sa fac decat sa rad? Sa fi fost de la fetele profilor care treceau pe langa noi si ne zambeau pe sub mustati? Habar nu am, dar stiu ca azi am fost fericita. Ah, si ca sa fie treaba buna am aflat o nota de la un exam de saptaman trecuta: 9. Eh…asa`i ca am inceput bine sesiunea asta? :> Deh, suna bine „noua”. Asa o cifra rotunda. :> Da, hai ca deja aberez. Ma pun sa dansez ‘the happy dance’.

Seara faina la toti!

Lasă un răspuns

