Sesiunea #7

Posted: Ianuarie 22, 2011 in de plans, de ras, de vai s`amar, educatie, me, myself and I

Da. A inceput sesiunea. E crunt. Timp liber de frecat menta d`an cuculea? Unde ii ca nu`i. Zilele astea am avut o fata de s`o ingrijorat unii pentru mine. Ce`i drept este ca mi`am facut`o cu mana mea. Nu am facut ceea ce trebuia la timp si pe ultima suta de metri baga tare. Astfel nu am dormit decat 5 ore in 3 zile. Coerenta mea s`o dus pe apa sambetei, iar asta am observat`o cand a trebuit sa`mi sustin un proiect in fata unui auditoriu, ca sa nu mai zic ca incercam sa explic o treaba unei pretene si ea nu a inteles mai o boaba.
Este a 7a sesiune normala la mine. Mai e inca o sesiune si pe urma o sa ma intreb „cand o sa mai am ocazia sa mai am vr`o sesiune?”. Nu ma intelegeti gresit. Nu`mi place sa am morcovi in fund, dar e o perioada frumoasa pe care o sa mi`o aduc aminte la vara facand caterinca si razand cu pofta. Intr`un fel as vrea sa mai fiu inca o data in anul 1: buimaca si nestiind ce se intampla cu mine. Sa consider facultatea ca pe o gluma si sa mi`o iau frumos la primele restante. Sa treaca vremea si sa leg prietenii noi si sa`mi dau seama ca nici la facultate nu scapi de bisericutele de la liceu si nici de oameni tuti. Sa`mi dau seama mai apoi ca daca nu cunosti pe nimeni, tu esti un nimeni. Sa realizez ca daca nu pupi in cur dejaba te strofoci sa inveti o boaba din facultate. Sa constati ca si acum lumea inca se mai invarte pe interese perverse.

M`am gandit serios sa nu mai imi repet si anu asta greseala de a lasa totul pe maine, dar mereu intervenea o chestie ce vroiam sa o fac si lasam trebile pe alta data. Sincer, desi e o perioada foarte aiurea sesiunea asta, mie chiar imi place. Am observat ca is mai oki si mai vesela cand nu dorm din cauza unor trebi ce tre facute in maxim 48 ore. Asta la modul ironic ofcors.

Asa ca o treaba ma gandesc serios sa ma apuc de treaba calumea, dar mereu ma trezesc ca fac cu totul altceva. Luni de exemplu am 2 predari de proiect (ce tre finalizate) si am doua examene (cica ar tre sa invat). Azi e sambata. Maine duminica. Azi ma apuc de proiectele respective si maine o sa invat. Oare exista timp sa le fac pe toate? Teoretic, da. Practic, nu stiu inca. Avand in vedere ca mai am in plan doua vizite ce u tot fost amanate, si unde mai pui ca tre sa fac si de mancare, sa mai mananc, sa mai dorm, nu cred ca o sa am timp de toate.
Era o vorba a mai multor profi „da cum sa nu aveti timp sa faceti toate astea intr`un vichend?”. Ei bine, daca nu ai viata sociala si stai cu mami si tati care`ti asigura papica normal ca ai timp de toate. M`am luat anul trecut in gura cu o profesoara expunandu`i programul meu zilnic si ea o zis ca „asa e, ai dreptate” da tot p`a ei a tinut`o cu timpul lu peste prajit.

As fi vrut sa va vorbesc de o gramada de alte trebi. Materiale de palavragit am, dar am preferat ca perioada asta sa stau cuminte in banca mea si pe urma sa vin in forta cu posturi noi. Poate in timp o sa mai trag de vreme sa mai bag o fisa doua pe aici. Dar pana una alta io ma bag la trebi si va las cu o melodie ce m`o prins rau de tot in ultima vreme:

Comentarii
  1. […] Sesiunea #7 Sat Jan 22, 2011 11:41 am Da. A inceput sesiunea. E crunt. Timp liber de frecat menta d`an cuculea? Unde ii ca nu`i. Zilele astea am avut o fata de s`o ingrijorat unii pentru mine. Ce`i drept este ca mi`am facut`o cu mana mea. Nu am facut ceea ce trebuia la timp si pe ultima suta de metri baga tare. Astfel […] […]

  2. Catalin spune:

    Buna
    E prima oara cand citesc, place stilul.
    Daca ai permite si abonarea prin RSS as putea sa te mai citesc. 🙂

    P.S. Daca tot e luni deja bafta la examene si proiecte

  3. nicoleta spune:

    ms mult, cata.
    p.s. am pus in dreapta jos rss.

  4. Catalin spune:

    Am depistat, mersi. Sunt premii, recompense, orice pentru primul abonat? Exclus rochite 😀
    Acum il poti scoate, il am in reader, dupa mine potopul 😛

  5. nicoleta spune:

    :))) premii? doar recunostinta mea daca conteaza asta 😛 .
    si de ce nu ai vrea o rochita? sa o porti de halloween :)))

  6. Catalin spune:

    Haha, e o idee, desi de prin studentie n-am mai fost mascat de halloween. Ma gandeam la altceva, ramane pe alta daa. Deja ai adaugat RSS, nu-mi permit sa am doua pretentii in aceeasi zi.

  7. nicoleta spune:

    in aceeasi zi….hmmm…maine oare ce pretentii o sa ai? deja ma gandesc cu teroare la ziua de maine :)))

  8. Catalin spune:

    Am remuscari deja, nu stiam ca esti asa usor de terorizat. Vezi partea buna a lucrurilor, comparativ sesiunea pare mai putin infricosatoare. 😉
    Intre timp poate-mi fac timp si de-un gravatar, nu ma satisface capul patrat ales de wordpress.

  9. nicoleta spune:

    :)))
    pretentios mai esti. ce? la mine nu`i tot cap patrat? 😛 io vroiam sa fie in forma de floricica, sa fie mai hippie, nah…

  10. catalinpc spune:

    Pretentios doar pentr ca nu vreau sa stie toti ca am capul patrat? Sunt pretentios, dar nu de-asta. Acum incerc doar sa salvez aparentele.
    Sa mizez pe psihologia inversa? Sa ma bazez pe faptul ca-s considerate inselatoare?
    Poti sa pui un bong daca nu gasesti floricic, e hippie enough. 😀

  11. nicoleta spune:

    :)))
    sa mai caut bong?…neah. las imaginea aia. e faina si asta.

Lasă un răspuns

