O alta leapsa…

Posted: Ianuarie 8, 2011 in din afara acvariului, fan, me

De la Sere si Zan vine aceasta leapsa:

SUNT: inca studenta, o idealista incurabila, o persoana aflata la extreme si mereu in contradictie astfel pun totul pe seama numelor mele: sunt si raluca, sunt si nicoleta.

AŞ VREA: sa fiu cine vreau sa fiu, unde vreau sa fiu.

PĂSTREZ: toate chichitele posibile, inclusive biletele de rat`uri folosite.

MI-AŞ FI DORIT: sa fi facut anumite trebi la timpul lor.

NU ÎMI PLACE: starea de moleseala ce ma cuprinde din ce in ce mai mult.

MĂ TEM: de dezamagirile ce le pot face chiar fara sa vreau.

AUD: rob zombie – black sunshine cu iggy pop

ÎMI PARE RĂU: ca nu pot sa fac mai mult decat pot si ca nu am timp sa fac mai multe.

ÎMI PLACE: inghetata cu vanilie si caramel, plimbarea prin parcuri, marea pe timp de iarna, muntele pe timp de vara, sa stau de vorba cu diverse persoane, sa`mi beau cafeaua in curtea facultatii.

NU SUNT: cum ar fi trebuit sa fiu pana acuma.

DANSEZ: penibil.

CÂNT: la fel de penibil.

NICIODATĂ: nu o sa ma las batuta, desi trec n termene limita.

RAR: reusesc sa ma exprim cum trebuie.

PLÂNG: la cazuri ce merita sa fie planse.

SUNT CONFUZA: cam in 60% din timp.

AM NEVOIE: de un imbold pentru aproape orice.

AR TREBUI: sa am mai multa incredere in mine.

AŞ PUTEA: face orice daca mi s`ar permite.

Comentarii
  1. […] O alta leapsa… Sat Jan 08, 2011 12:08 pm De la Sere si Zan vine aceasta leapsa: SUNT: inca studenta, o idealista incurabila, o persoana aflata la extreme si mereu in contradictie astfel pun totul pe seama numelor mele: sunt si raluca, sunt si nicoleta. AŞ VREA: sa fiu cine vreau sa fiu, unde vreau sa fiu. PĂSTREZ: toate chichitele posibile, inclusive biletele de […] […]

  2. vali spune:

    pai ti se permite tot 🙂 …sau nu te-ai exprimat cum trebuie?

Lasă un răspuns

