Post nou…

Posted: Ianuarie 8, 2011 in intamplari din acvariu, me, myself and I

Si uite ca o trecut o saptamana si ceva din noul an, un an ce mi se pare mai sumbru, agitat si nervos decat cel precedent. Si odata cu trecerea zilelor din 2011 am zis sa mai bloguiesc si eu un pic, nu de alta da drumurile mi`au fost lungi si grele, la fel ca iarna asta…

Acum trebuie sa vad care sunt prioritatile pe noul an, trebuie sa`mi pun la punct un alt program, trebuie trebuie si iara trebuie.

Oare cand o sa am si eu un an in care sa nu fac nimic decat sa stau si sa frec menta? Vai, da nu`mi doresc asta prea curand ca bate la usa licenta si nu vreau sa cobesc.

Nu o sa scriu de planurile ce le am pe anul asta ca`s multe si nush cate din ele o sa fie duse la bun sfarsit.
O sa va zic pe de alta parte ca detest ziua de 1 ianuarie din simplul motiv ca nu poti sa faci nimic in ziua respectiva nicaieri. Peste tot este inchis. Nu tu o cafea calda de dimineata, nu tu o iesire intr`un restaurant pe zi, nu tu un locsor unde sa topai ca iepurele pe muzici si faze pe seara. In ziua de 1 ianuarie ai doua optiuni: ori stai in casa si vegetezei la teve, sau dormi, ori iesi la o plimbare prin parcuri. Iar daca nu ti`o ramas nimic din mancarea si beutura de la revelion, si frigideru tau e gol ai dat de dracu. Faci foamea, ca nimic nu`i deschis.

Vacanta asta (ultima vacanta de iarna) m`a purtat pe meleaguri aproape uitate – Suceava, si meleaguri mult prea placute si sarutate de picioarele mele – Bucurestiul. Nu pot sa spun ca regret ca mi`am petrecut aproape 2 saptamani departe de Constanta. Dimpotriva, chiar au fost 2 saptamani excelente pentru mine. Relaxare, vizitarea unor persoane mai mult decat placute, vizitarea de locuri noi si vechi, in cateva cuvinte: o perioada de mult asteptata si mai mult decat binevenita.

Cateva concluzii din vacanta asta: trenurile nu mai au intarzieri (ba chiar in unele locatii am ajuns cu cateva minute inainte de vreme); nu am mai avut probleme cu minunatele cupoane (cum am avut la Cluj) – adica si dupa anu nou mi le`au primit la agentie; mijloacele de transport in comun, cu precadere trenul (ca ai mai mult timp la dispozitie), poti sa iti faci ceva cunostinte mai mult decat placute – bine aici depinde si de ceva noroc de locul pe care`l ocupi; oricat de reticent ai fi fata de noutati, sa nu le indepartezi ca nu se stie de unde pica ceva bun si pentru tine (cum a fost revelionul pentru mine).
Sunt mai multe chestii bune ce mi s`au intamplat in vacanta asta, ar fi o gramada de povestit si o gramada de comentat (mai mult contra, ca deh, totusi, e vorba de mine pana la urma, e imposibil sa nu comentez ceva contra), dar nu o sa ma apuc acum de scris romane.

Am inceput acest post mai mult ca sa`mi reamintesc ca sunt intr`un nou an, unde ridic mai multe asteptari decat as fi sperat. Doar pentru ca ma interesez de niste trebi si pentru vreau mai mult de la mine. Sper numai ca acest an sa nu dezamagesc pe nimeni si sa pot starni admiratie, dar mai presus de toate respect. Uf…
Cred ca stiti prea bine cum e cu dezamagirea, mai ales cand sunteti la capatul puterilor si fix atunci cand trebuie sa va dovediti capacitatea voastra de lucru, atunci sa nu mai puteti face nimic, si prin urmare sa dezamagiti ceva persoane ce si`au pus serantele in voi. Ei bine, de asta ma tem cel mai mult: dezamagire. Nu ca as fi incapabila de anumite performante, dar cand ti`e lumea mai draga atunci te lasa totul. Ca o Dacie 1310 – cand tre sa ajungi la o anumite ora pe undeva si tre sa urci un ditai dealul pe o zi caniculara, fix atunci te trezesti ca tre sa lasi motoru sa respire ca`ti fierbe apa; ca o cartela pre`pay – cand tre sa dai un telefon important, te trezesti ca ai uitat sa`ti reincarci cartela; ca sexu – cand te astepti si tu ca fata sa fii urcata pe toti peretii de la dimensiune, te trezesti ca nu simti nimic; ca lumina – cand lucrezi noaptea tarziu la pc la un document ce tre predat a doua zi, fix atunci e o pana de curent si toata munca ta se duce pe apa sambetei; ca apa calda – cand te dai cu toate sampoanele si te sapunesti si tu cat de bine poti, atunci te trezesti ca nu mai e apa calda. Nu dau degeaba exemplele astea pentru ca e imposibil ca macar unul din cele de mai sus sa nu vi se intamplat si voua.

In concluzie cea mai mare rezolutie a mea pe anul 2011 este sa nu dezamagesc (prin orice forma se poate).

Comentarii
  1. […] Post nou… Sat Jan 08, 2011 11:24 am Si uite ca o trecut o saptamana si ceva din noul an, un an ce mi se pare mai sumbru, agitat si nervos decat cel precedent. Si odata cu trecerea zilelor din 2011 am zis sa mai bloguiesc si eu un pic, nu de alta da drumurile mi`au fost lungi si grele, la fel ca […] […]

Lasă un răspuns

