inca un an…

Posted: Decembrie 31, 2010 in holidays, me, myself and I, obiceiuri, traditii

Si uite ca s`a mai dus un an. Cand trece timpul asta? Ieri alaltaieri stateam pe nisip si ma uitam la lume cum se balaceste in mare. Azi e zapada si frig si in seara asta se schimba anu. Cand s`a dus inca un an?

Anu asta mi s`o parut cel mai ciudat an posibil. Nu de alta da am zis sa spun tuturor ce`mi trece prin cap. In unele cazuri a fost bine in altele nu prea. La anu o sa fac la fel, ba poate chiar mai mult.

Am avut parte de multe schimbari in 2010. Sper ca 2011 sa`mi aduca ceva stabilitate. Am obosit nu de alta. Ma simt mult prea batrana pentru anumite chestii.

Nu o mai lalai si pe fuga cum is va urez un ‘La multi ani’ si sa ne citim cu bine si la anul.

Comentarii
  1. eumiealmeu spune:

    să-ţi dea îngerii cuvintele potrivite pt a fi sinceră şi delicată…
    spor-t!

  2. Cipi spune:

    Buna. Imi place blogul tau si ma gandesc ca am putea sa ne facem reciproc un serviciu. Am si eu un blog si mi-ar placea sa ne punem reciproc in blogroll.

    Cand ai timp, trage o fuga pe blogul meu, http://wisherblog.blogspot.com si spune-mi ce parere ai si daca vrei sa facem ce ti-am propus.

    Mersi!

Lasă un răspuns

