Viata chiar e nedreapta!

Posted: Decembrie 11, 2010 in consherte/eventuri, de plans, de ras, de vai s`amar, din afara acvariului, me, oameni si muzici, teve

Da, am o mie de draci si nervi si tot ce mai vreti voi ca nu se intampla nimic cum vreau io. Nici macar 10%.

Dat fiind ca is blocata in Constanta, `tu`i mama ei de ceapa prajita nenorocita, nici nu am dat de cap proiectelor ce m`au tinut in orasul asta cenusiu, dar nici macar nu am netu bun incat sa vad ce ratez in Bucuresti.

Ma uit amu pe Live Stream Kulturhaus si cu minunata mea conexiune la net de la Vodafone mai bine iau discografia Arcana si`o ascult.
Si mi`i ciuda ca totul pare asa de frumos, si ei toti sunt imbracati in alb si pe langa ei ii au si pe cei doi membri de la Naevus, care din cate am inteles amu fac parte integranta din Arcana. Deci mor de ciuda!

Sa`mi fie invatare de minte ca data aviatoare sa am totul la zi sa nu ma mai tina nimic departe de un concert.
Nici nu mai mentionez ca nu am ajuns la Experimental Evening 2 – ORE din acelasi motiv – proiectele lu peste prajit!

Din 5 melodii Arcana cate fura pana amu numai 3 am reusit sa le identific din cauza minunatei conexiuni. O nota si ‘buffering’, o alta nota si iara ‘buffering’. Amu aud ceva cu last song si`mi trag o palma. Deci ciuciu frate. Da chiar nimic nu mi`o mers bine anu asta.

Mama ei de facultate!

Si amu cu o melancolie in fuflet stau si ma uit pe pozele facute la cele 2 concerte Arcana din Romania la care fusasi si io, spre norocu meu, si ascult cate`o nota si o pauza lunga de Arcana Live.

In curand ca sa`mi inec amaru cum tre o sa bag ceva albume Arcana pe urma si o sa ma uit in continuare la poze si o sa ma relaxez c`un pahar de vin de tara.

Si nah ca se termina concertul si io tot cu ‘buffering’ am ramas :))).

Pfff, viata cruda!

Comentarii
  1. […] Viata chiar e nedreapta! Sat Dec 11, 2010 21:01 pm Da, am o mie de draci si nervi si tot ce mai vreti voi ca nu se intampla nimic cum vreau io. Nici macar 10%. Dat fiind ca is blocata in Constanta, `tu`i mama ei de ceapa prajita nenorocita, nici nu am dat de cap proiectelor ce m`au tinut in orasul asta cenusiu, dar nici […] […]

Lasă un răspuns

