Aiurea prin nori…

Posted: Decembrie 11, 2010 in de ras, intamplari din acvariu, me, myself and I

Cand ti`i lumea mai draga atunci se intampla minunea sa`ti pice ceva in cap.

Bine amu nu zic ca mi`o picat mie ceva in cap da mi`o mers rau saptamanile astea.
Si totul a inceput cand intr`o zi frumoasa de joi, cand am luat laptopu cu mine la faculta (deci doar geanta aia infernal de grea pe un umar – sa ma rupa in 5), am primit in mana aparatul foto ce`l uitasem cu cateva seri la niste preteni la un party. Ei bine aparatu ala mai bine ramanea la ei decat sa`mi ramana in banca. Da, da. L`am uitat in banca la scoala. Evident ca a doua zi nu mai era. Nu cred ca era din acea seara da cine sa`si dea seama de el. Ametita ce sa mai.

Apoi am recut peste. Am zis asta e…se mai intampla. Dar cam la o saptamana dupa asta m`am trezit ca vroiam sa`mi fac nush ce tema acasa si imi cautam ca disperata calculatorul stiintific. O laie! Ia`l de unde nu`i :))) Adio si calculatorului. Si la naiba ca greu ma obisnuiesc cu porcariile astea noi. Tre sa gasesc acelasi model ce l`am avut si pana amu ca altfel o sa`mi ia vr`o luna sa ma obisnuiesc cu altu. Si m`am intrebat pe unde pisici puteam sa`mi las calculatorul? Singurul raspuns ce mi`o venit in cap fu: la scoala. Evident, iara: aiurita…

Mi s`o parut chiar amuzanta treaba cu pierdutu calculatorului. Nu de alta da cum sa fac io calcule kilometrice doar cu telefonul? Colegii terminau in primele 5 minute, mie imi lua cel putin 10. Era chiar fan sa stau cu telefonu pe masa si sa`l injur ca nu e destul de „intelijent” sa faca niste calcule tampe. :))

Si ca tot ziceam de lume draca si ciocan in cap, planuisem ca vichendu asta sa fiu in Bucuresti. Iara: o laie! Am constatat ca mai am o saptamana de scoala si tre sa am totusi ceva de predat pe acolo, sau macar sa arat ca am facut ceva…deci stai tu, Leiln, acasa si baga`ti nasu`n foi, calcule si desene ca sa nu iti incalci cuvantul.

Uf, ce cadou frumos de zilele mele.

Si acuma stau sa ma intreb: ce anume o sa mai pierd zilele astea? O sa tre sa leg fiecare lucrusor de mine sa ma asigur ca nu se pierde nimic…da poate o sa ma pierd io :))
Vai si vai si vai!

Lasă un răspuns

