In ceata…

Posted: Decembrie 4, 2010 in de vai s`amar, intamplari din acvariu, me, myself and I

De cateva saptamani nush ce se intampla cu mine ca parca`s intr`o ceata densa.

Pana saptamana asta, care mai e oleaca si se duce si ea pe apa sambetei, ma trezeam frumos, imi vedeam de scoala si cand ajungeam acasa faceam temele si apoi ma bagam la doua filme – era timp. De doua saptamani incoa nici de teme nu mai vreau sa aud ca mi se par foarte usoare si nu`mi place sa fac chestii ce si unu de`a 8`a stie sa faca.

Se trece la capitolul licenta…partea suculenta. Da, dom` profesor, pana amu nu am facut absolut nimic la ea. Se duce un semestru si nici macar partea de arhitectura nu o am. De ce? Pentru ca stiu sa o fac si mi se pare usor de facut dar refuz sa o fac dat fiind gradul ei de dificultate – scazut, spre zero. Nu am facut nici predimensionarile. De ce? Pentru ca toate calculele ce le stiam noi sunt gresite. Si caut, si iar caut si nush daca e bun ceea ce gasesc.

Astazi este 4 decembrie. Vin cele doua zile in care tre sa dau bomboane. Vreau sa fac o prajitura. Tre sa fac totusi ceva si pentru scoala, dar nu am tragerea de inima.

Am ajuns sa nu mai vreau sa ascult muzica ce`o am in pc – din care 40% nu e nici macar o data ascultata de mine, m`am saturat de filmele ce le am si nu mai vreau sa vad niciun film nou. Am ajuns chiar sa evit sa mai ies prin oras, sa evit sa socializez.

Nush cum da nu mai vreau sa fac absolut nimic, ci doar sa vegetez.

Si va las cu o melodie ce se potriveste ca o manusa cu starea mea:

Comentarii
  1. […] In ceata… Sat Dec 04, 2010 13:27 pm De cateva saptamani nush ce se intampla cu mine ca parca`s intr`o ceata densa. Pana saptamana asta, care mai e oleaca si se duce si ea pe apa sambetei, ma trezeam frumos, imi vedeam de scoala si cand ajungeam acasa faceam temele si apoi ma bagam la doua filme – era timp. De doua saptamani […] […]

Lasă un răspuns

