„Omu trebuie sa stie de toate”

Posted: Noiembrie 16, 2010 in de plans, de ras, de vai s`amar, din afara acvariului, educatie, interesting, me

La E.P.I., o materie destul de draguta si usor de inteles, cand se discuta de un monument si de ilegalitatea efectuarii unor modificari acestuia, am incercat sa intru in discutie cu o intrebare. Acea minunata intrebare a primit ca raspuns: „Omu trebuie sa stie legea”.

Si mintea mea a inghetat la acest raspuns. Si in urmatoarele 5 secunde am derulat in cap cate tre sa stie omu:
-legea – ca sa nu fie tras in teapa de altii
-mecanica – ca mai nou asta se cere la scoala de soferi, si de ce nu ar fi bine ca omu sa stie si putina mecanica? pfff
-prim ajutor – asta tot de la scoala de soferi si de la ‘Sanitarii Priceputi’. De ce nu ar fi bine sa stie omu cum sa ajute alt om cand i se rupe o mana, cand cade ditai motoru pe el sau cand e prins in fiarele masinii?

Si dupa astea se trece la alte meserii ce ar tre sa le stie un om (chit ca`i barbat ori femeie) ca sa ecomoniseasca din banet. Astea`mi plac tare mult: instalatii, constructii, tamplarie, electronica. Ca deh, daca se strica ceva in casa de ce sa nu fie in stare proprietaru sa o repare? De ce sa se dea bani frumosi pe ceva nou?

Ca sa nu mai mentionez o vorba ce`am auzit`o de`atatea ori ca mi s`o acrit de ea: „romanu se pricepe la politica, sport si constructii”. Si nu e asa? Daca se deschide un subiect din astea de catre oameni de specialitate, orice roman e in stare sa isi spuna parerea.

De ce noi, ca oameni, tre sa stim de toate? De ce tre sa ne agitam sa stim n chestii? Acum privesc lucrurile din punct de vedere a eului meu infipt in pamant ce isi sustrage apa prin dejtele de la picioare: cand te angajezi conteaza mai mult ca stii si viata nushcarui filfizon, sau ca stii mecanica, asta in conditia in care tu te duci pentru un post de manager resurse umane?

Hai sa le invatam pe toate ca sa nu mai stim nimic! Nu va suna bine? Mie da! Si inca cum!

O zi faina va urez! Ma duc sa`mi beau cafeaua la tovarasi…

Comentarii
  1. […] “Omu trebuie sa stie de toate” Tue Nov 16, 2010 11:14 am La E.P.I., o materie destul de draguta si usor de inteles, cand se discuta de un monument si de ilegalitatea efectuarii unor modificari acestuia, am incercat sa intru in discutie cu o intrebare. Acea minunata intrebare a primit ca raspuns: “Omu trebuie sa stie legea”. Si mintea mea a inghetat la acest raspuns. Si in […] […]

  2. Case de lemn spune:

    Si eu vreau sa imi construiesc o casa de lemn si acum ma documentez peste tot despre ele.

Lasă un răspuns

