Za pain, za horror…

Posted: Noiembrie 2, 2010 in de plans, de ras, de vai s`amar, health, intamplari din acvariu, interesting, me

Nush cum se face ca am atatea probleme cu organismul asta de mi`i ca o sa stau numa prin spitale.

De cateva zile tot ma trezesc cu incheieturile intepenite. Si nu exista data cand sa nu mi le sucesc putin sa faca „poc’. Nush care`i treaba ca m`am obisnuit cu durerea asta asa de bine incat a inceput sa ma intreba daca ceva nu e in regula cu mine atunci cand nu pocneste sau ma doare ceva.

Amu io stiu ca am artrita. Si cautand am dat peste:

„Frecvent pacientul scade in greutate si are stari de subfebrilitate”

Stiam io ca nu ii bine de bag in mine ca sparta si slabesc mai ceva ca atunci cand nu mananc.

„Redoare articulara matinala (nu poate misca articulatia)”

Ahaaa!

„Artrita reumatoida poate afecta mainile, picioarele, gleznele, coloana vertebrala sau gatul. De obicei afecteaza simetric articulatiile corpului si mai mult de trei seturi de articulatii deodata.”

Daca ma duc la doctor si ma intreaba ce ma doare, nici nush cu ce sa incep.

„Aditional simptomatologiei articulare descrise mai sus, boala mai poate avea si efecte sistemice (in restul corpului), precum:
– oboseala
– lipsa poftei de mancare
– scaderea in greutate
– subfebrilitati
– parestezii la nivelul mainilor (amorteala si furnicaturi)”

Bine astea simptomele astea se regasesc si la alte afectiuni nu numai la artrita asta.

Si de ce scriu despre asa ceva? Pentru ca este o treaba ce afecteaza de obicei persoanele trecute de 30j de ani, iar io nici acolo nu am ajuns.
Sunt o gramada de tineri ce sufera de artrita in forma ei cea mai minora.
Vai si vai, daca ar stii toti aceste lucruri tare mi`ar placea sa nu mai am dialoguri de jenu:
-de ce te tii de spate?
-ma doare.
-de la varsta asta?

Articol bazat pe „Artrita Reumatoida„.

Lasă un răspuns

