O noua ora…

Posted: Noiembrie 1, 2010 in fan, intamplari din acvariu, me, myself and I, obiceiuri, Uncategorized

Si s`a dat ceasu cu o ora inapoi. Adica dormim mai putin. Adica ne trezim mai devreme.

Toate acestea au o conotatie atat de urata. Ma intreb daca s`a gandit careva ca pret de o ora timpul s`a oprit in loc. Ca timp de o ora lumea si`a vazut de ale ei trebi fara sa fi trecut o secunda pe langa ea.

Atata vreme ne plangeam ca zilele ni se par mai scurte, ca nu mai avem timp de nimic, si acum nimeni nu a observat acea ora ce s`a oprit in timp.

Putem sa mai spunem ca cineva a uitat sa puna baterie noua la ceas, sau ca un copil a spart ceasu iar acesta s`a oprit. Mai putem spune ca ceasornicarul a uitat sa intoarca rotita tuturor ceasurilor din lume. Putem spune o gramada de lucruri privind acest aspect, numai ca noi ne gandim la partea cea mai urata.

Eu una m`am bucurat de ora aia si am zis sa redevin copil. M`am juca cu matza si cainele, m`am ascuns de bunica sa o sperii, m`am cocotat in mansarda si m`am cuibarit intr`un fotoliu si mi`am creat lumea mea de vis cat timp matza imi torcea in poale.

Si azi, luni, cu greu recunosc ca m`am trezit din pat. Mai e putin si iar aceleasi fete plictisitoare o sa le vad, aceeasi monotonie din fiecare zi. Nici nu cred ca au bagat de seama ca ora s`a schimbat, sau nu au profitat de acest moment. Pacat…

Comentarii
  1. […] O noua ora… Mon Nov 01, 2010 7:23 am Si s`a dat ceasu cu o ora inapoi. Adica dormim mai putin. Adica ne trezim mai devreme. Toate acestea au o conotatie atat de urata. Ma intreb daca s`a gandit careva ca pret de o ora timpul s`a oprit in loc. Ca timp de o ora lumea si`a vazut de ale ei trebi fara sa […] […]

Lasă un răspuns

