Cruel cold…

Posted: Octombrie 8, 2010 in de plans, de ras, de vai s`amar, intamplari din acvariu, me, myself and I

Nush ce pisici albastri de Rusia s`o intamplat zilele astea ca am tremurat mai ceva ca un carnat.
Ploaie, frig, rece, urat. Intr`un cuvant gri.
De cam o saptamana ma trezesc cu extremitatile reci si cu o teroare de a ma ridica din pat. Nu de alta da e muuuult prea rece si totul intr`o perioada mult prea scurta.

Ce s`a intamplat cu toamna? Unde e? Unde sunt strazile pline de frunze aramii, unde este vremea aceea cat de cat rece, o vreme frumoasa cu un soare foarte slab, o vreme in care se simte miros de gutui, de zacusca, de
vinete pe plita.
O vreme frumoasa in care te poti plimba doar intr`o bluza si o geaca subtire.

Eu sunt o persoana foarte friguroasa, si amu stau si ma intreb daca la iarna o sa mor de frig. Nu de alta da mi`i ca peste cam doua saptamani maxim trebuie sa`mi scot geaca de iarna la purtat.

Da stiu ca nu e nicidecum interesant acest post da ma gandeam sa stiti ca de e sa nu mai scriu nimic de amu incolo, inseamna ca am inceput sa inghet putin cate putin.

Comentarii
  1. […] Cruel cold… Fri Oct 08, 2010 12:47 pm Nush ce pisici albastri de Rusia s`o intamplat zilele astea ca am tremurat mai ceva ca un carnat. Ploaie, frig, rece, urat. Intr`un cuvant gri. De cam o saptamana ma trezesc cu extremitatile reci si cu o teroare de a ma ridica din pat. Nu de alta da e muuuult prea rece si totul intr`o […] […]

Lasă un răspuns

