„Imi pare rau”…

Posted: Octombrie 1, 2010 in din afara acvariului, educatie, interesting, me, myself and I, obiceiuri, personagii, traditii

Cu totii facem greseli. Doar suntem oameni. Nici nu mai tre sa mentionez ca tre sa invatam din greselile ce le facem.

Niciodata nu m`am suparat cand cineva a gresit. Ma supar mai repede pe acea persoana care a gresit dar nu isi recunoaste greseala. Mi se pare cel mai urat lucru. Si nu e vorba numai ca iti recunosti greseala dar sa si faci ceva sa o repari sau sa ajuti persoana fata de care a gresit sa treaca peste sau sa o faci sa te ierte.

Am gresit si eu mult fata de anumite persoane si am regretat amarnic pentru felul cum m`am purtat. Si de fiecare data cand ma intalneam cu persoanele respective incercam sa le fiu alaturi, sa ii ajut cu ce pot, sa dau ce`i mai bun din mine. Si desi a trecut ceva vreme de cand am gresit, tot asa ma comport fata de ei. Nu cred ca a fost o persoana care sa ma sune si io sa zic “nu” – excludem cazurile de forta majora.

Astazi vorbeam de greseli cu un prieten si ne`am gandit la metode de a face o persoana sa ierte greselile facute. Si am zis asa: daca sunt preteni buni – o iesire in oras la o bere ceva, si sprijinul ‘vinovatului’ de acum incolo; daca sunt prieteni (cuplu) –aici recunosc ca la asta chiar nu m`am gandit, a venit tovarasu asta cu propunerea- sunt doua cazuri: daca tipa a gresit, sa vina cu o idee de o cina in casa si surprizele de rigoare de mai apoi, iar daca tipul a gresit, macar acolo un fir de iarba smuls de pe gazon, un patratel din ciocolata ramasa de aseara, o ceva acolo.

In ambele cazuri, scuzele de rigoare nu se mai mentioneaza ca is de la sine intelese.

Evident ca in momentul in care tovarasu asta o zis de smoc de iarba (aka un buchet de flori) eu am zambit pe ascuns si am zis:

-Cine pisici in lumea asta mai aduce flori unei fete? Si nu numai atunci cand a gresit?

Evident ca el a fost de acord cu mine, mentionand ca generatia mea (astia intre ’85-‘90) nu stiu de flori, genunchi, ciucalate si alte ‘romanturi’ d`astea.

Si venind vorba de flori (ca o dau din una in alta – deh, asa fac mereu) ce tip de 25 ani maxim o adus o floare unei fete doar de dragul de`a o vedea zambind?

Poate traiesc eu intr`o bula plina de povesti frumoase.

Comentarii
  1. […] “Imi pare rau”… Fri Oct 01, 2010 23:32 pm Cu totii facem greseli. Doar suntem oameni. Nici nu mai tre sa mentionez ca tre sa invatam din greselile ce le facem. Niciodata nu m`am suparat cand cineva a gresit. Ma supar mai repede pe acea persoana care a gresit dar nu isi recunoaste greseala. Mi se pare cel mai urat lucru. Si nu e […] […]

Lasă un răspuns

