Constatari…

Posted: Septembrie 26, 2010 in din afara acvariului, interesting, oameni si muzici

Mda, trecem de faptul ca toata lumea de pe diverse forumuri crede ca sunt tip la ce porcarii scriu… dand din click in click sa vad ce albume mai is pe piata si ce recenzii au, am zis sa vad ce trupe romanesti is pe metal-archives.com.

Si pe langa Vokodlok, Vena Cava, Vespera si altii, am gasit Voltaj. Evident ca am ridicat frumusel spranceana – deh, e metal-archives, nu popcorn magazine, si am zis sa vad ce e pe pagina lor.
Mentionez ca pagina lor a fost creata in 2006, cu ultima modificare anu asta prin mai. Si o fo creata de un ins ce nu si`a mai batut capu cu nimic de pe acest site, si modificate de cateva cui ii pasa de site si de renumele lui…si totusi…

Amu nah, bravo lor ce sa zic. Au ajuns undeva unde, nush daca le e locul, dar unde cu greu multi de pe scena underground romaneasca ard sa ajunga…

Pagina Voltaj.

Ah…ciudata treaba, da nu am vazut postata pe m-a nici macar o recenzie la vr`unul din albumele lor. Oare de ce?

Lasă un răspuns

