Update [2]

Posted: Septembrie 19, 2010 in me, myself and I

Mda, inca nu am murit.

Toata treaba ii ca am trecut printr`o perioada de socializare la maxim. Nici nu am mai dat pe acasa in cateva zile. Dar acum ma simt nevoita sa stau acasa, cauza fiind o durere infernala de masea. Cine stie pe unde m`o prins curentu.

Si amu ca update:

*Am avut ceva belele pe cap cu restantele – nu ma intrebati de ele.

*Se pare ca o sa trec printr`o perioada destul de delicata in familion.

*Nu mai imi iau niciun animal de companie, si asta pentru ca sunt in miscare mai mereu, si nush cum ar rezista un animal fara ingrijire cateva zile.

Lasă un răspuns

