Costurile concertelor…

Posted: Septembrie 19, 2010 in consherte/eventuri, de plans, de ras, interesting, me, myself and I, oameni si muzici

Ca tot ii vorba de concerte am stat asa si m`am gandit la cate am fost si oare cati bani s`o dus pe ele…

Si cum io strang toate beletele, bratarile si alte d`astea (nu, nu o sa ma vedeti rupand afise de pe strada) am zis sa le adun si sa fac ceva calcule…

Si s`o facut asa:
-fara transport si mancare si cazare: 1011 ron.
-doar transportul: 1558 ron.

Si acuma stau sa ma gandesc ca ar tre sa recalculez, dat fiind ca la unele am mers mocca, altele e posibil sa le fi sarit, ca deh, nu am luat de la absolut toate concertele cate`o chestie.

Dar in mare cam 2600 ron s`au dus pe concerte si asta doar pe ultimii 3 ani…Give or take a few events.

Nu mai tre sa mentionez ca mie mi`i foame din 2 in 2 ore, si deh, tre sa mananc. Is si fumatoare, deci pachetu de tutun tre sa fie plin cand ajung la locatia eventului. Si mai stau si la mama naibii de zici ca fac naveta pentru concerte. Si cam asa a fost perioada 2006-2009. Deh, in 2010 am lasat`o mai moale ca totusi, is cam baba.

Si ma gandeam oare cam cat mi`ar tre pe an doar pt concerte si transport? Si avand in vedere sumele calculate, si eventurile ratate (nu le poti avea pe toate), dara ar fi sa merg la toate care le vreau mi`ar trebui cam 2500 ron pe an. Asta asa, cu indulgenta. :)))

Nu cred ca am avut vr`odata un buget prestabilit concertelor din anul curent. Totul s`a realizat din mers. Oare o sa am vr`odata un fond pentru concerte? Oare o sa pot sa`l manuiesc cum trebuie?

Si acuma va intreb pe voi: cam cat ati cheltuit voi pe concertele la care ati fost? Voi aveti vr`un buget alocat concertelor?

Comentarii
  1. me spune:

    Uhm, trebuie sa vad si eu cam cat m-a costat toata distractia … da pana la urma, daca prinzi un concert fain parca nu te mai intereseaza cat ai platit ca sa ajungi la el 😛

    Bine ca la unele s-o mai putut intra si gratis.

  2. nicoleta spune:

    asa e…

    chiar aseara m`a intrebat o pretena de merita toata treaba…si io i`am zis cu seninatate ca da.

    si pentru anumite trupe/artisti as plati oricat ca sa`i vad (excludem ulver cu minunatul lor concert la brutal assault si inca nush pe unde)

Lasă un răspuns

