Tattoo & Piercing

Posted: August 12, 2010 in 18+, din afara acvariului, interesting, me

Hai sa vorbim un pic de tatuaje. Daca aveti, daca ati vrea, daca sunteti de acord cu ele, daca va plac.

Nu stiu de voi, dar eu stiu ca vreau macar unul. Stiu zona unde`l vreau, stiu modelul. Treaba e ca nu stiu inca daca sa mi`l fac sau nu.

Avand in vedere cu cine umblam inainte, pot sa spun ca am rezistat tentatiilor de a ma umple de tatuaje si pierce`uri. Acuma insa nu mai e ceva ce`mi tre sa ma integrez in nush ce grup, sau sa afisez sa vada cat de cula is. Am nevoie de el pentru mine, sa`mi aminteasca de cine sunt in momentele dificile.

Stateam si ma gandeam oare cum va arata pe mine? Oare peste ani o sa`l mai vreau? Oare daca mi se zbarceste piele o sa regret ca mi l`am facut? Intrebari peste intrebari. Si raspunsul este: fain, da, nu.

M`am interesat de ceva saloane prin oras, m`am interesat si de ce ingrijiri are nevoie. Si nu mi`ar fi greu sa am grija de el, mai ales daca`l fac pe toamna-iarna.

Cautand pe net saloane si alte cele m`am uitat un pic si pe galeriile foto. Multe fete din cate am observat isi fac in aceeasi zona acelasi fluturas dragalas. Bine unu e albastru, altu are mai multe zorzoane, altu are nush ce sclipici si tot asa. Fluturasu ii dragut. Dar de ce fluture? Sau alea de la baza spatelui? No f way! Nici cand isi faceau toate pustoaicele nu mi`o placut. Mai nou am observat ca multe isi fac niste chichite la operatia de apendicita.

Despre pierce ce sa spun? Imi plac la alte persoane. Pana la sfarsitul anului o sa am urchile pline de metal. Nu imi plac alea in buric si nu mi`as face neam! Da tare imi surade ideea de a avea doua pierce`uri in buza. In capete. Poate mi le`oi face…candva…

Oricum ar fi, nicidata nu am fost de acord cu idea tatuajelor si pierce`urilor inainte de 18 ani. Cand da teribilistu din tine afara o sa te trezesti la 25 de ani ca regreti nush ce desen de cacao facut pe pielea ta. Sau regreti ca ti`ai facut un pierce la ceafa sau organ.

Cand vine vorba de tatuaj cred ca ar tre sa se raspunda la cateva intrebari: „ce repezinta modelul asta pentru tine?”, „de ce vrei sa ti`l faci?”. Iar la pierce…ei bine hai sa toleram ca se scoate cercelu si se astupa gaura…in ceva vreme buna…

In alta ordine de idei: voi aveti? Daca da ce model si de ce acel model?

Comentarii
  1. am un tatuaj pe spate-un fluture-pentru ca ador fluturii. sunt sigura ca si peste 20 de ani ii voi iubi la fel de mult.

  2. Boogie spune:

    Si eu am un tribal pe mana dreapta si l-am facut pentru ca pur si simplu am simtit ca vreau sa mi-l fac si mi l-am dorit din toata inima. Deocamdata nu m-am plictisit de el si nu cred ca ma voi plictisi de el vreodata. Mereu cand ma uit la el ma uimeste. Si vreau sa imi fac un pierce in limba dar de asta nu sunt deocamdata sigur. Poate in viitorul apropiat ma voi hotari, cine stie.

Lasă un răspuns

