Cam tarziu a venit acest post, dar better late than never.

O trecut si Liberty de anu asta. Si culmea, fix in acest an am decis sa nu ma duc pe camioane. O decizie un pic cam fortata de organism, sa zic asa. Eram mai mult ca sigura ca Above o sa fie pe dupa miezu noptii, si cum stiu ca nu prea mai am rezistenta, am decis sa`mi petrec ziua dormind, visand la party`ul de pe camioane.

Am zis sa luam masina pana in Saturn, sau macar aproape de Saturn. Am ajuns prin a lasa`o in fata politiei, just to feel safe. De acolo per pedes pana la scena. O strada plina de valuri de oameni ce se indreptau spre o singura directie: scena Liberty Parade.

O multime de oameni ce fluierau si suflau in vuvuzele (atunci am zis ca daca`mi mai sufla unu cu vuvuzeaua in ureche i`o bag pe cur si i`o scot pe gura). Groaznice balarii vuvuzele alea. Sa spun saru`mana ca nu i`o lasat pe nemintile alea cu vuvuzele lor in tarcul LP.

Dar pana sa ajung sa intru in tarc ca toate animalele, am zis sa`mi iau talpasita cateva ore sa ma relaxez departe de zgomotul infernal al tuturor instrumentelor de suflat de prin zona, astfel parasind grupul cu care eram. Si m`am retras, impreuna cu niste prieteni la o terasa mumoasa. Pe la un 11:45 ne`am miscat si noi talpasitele la LP sa prindem totusi un loc cat de cat oki ca sa vedem ce se intampla pe scena si sa apucam sa facem ceva poze. De unde frate, vis sa fi fost ala. Am stat la vr`o 20m departare de o boxa din laterale. Imi simteam cum imi ies plamanii pe gura.

Dar nu a durat mult pana o venit Above & Beyond, desi clipele petrecute alaturi de muzichia lui Optik m`o facut sa cred ca o durat o vesnicie. Si cand o venit A&B parca am luat foc. Am simtit ca plutesc. A fost de neuitat.

Am dansat, am cantat, m`am simtit excelent de cand au urcat pe scena. Au stat mai mult decat ma asteptam. Si m`am bucurat mult mai mult cand am observat cum se imputineaza lumea din jur. Cu doua ore inainte nu puteam nici sa`mi aprind o tigare, si acuma puteam sa topai prin jur ca un iepure fara sa ma lovesc de careva.

A fost interesant sa vezi cum masele de oameni de cu doua ore inainte care dansau fara intrerupere pe orice beat, acuma se risipeau in jurul tau.

Am stat pana si`au terminat setul si am prin putin si din Vika Jigulina. Dementiala femeie, sincer. O bucata mare din setul ei l`am prins pe plaja la un mic, fara bere. Simteam cum danseaza micu in stomac. A fost excelent. Nu puteam sa ma gandesc cam pe la ce ora sa fie pusa mai bine Vika decat la rasaritul soarelui.

All in all, a fost extraordinar, cu mic cu tot.

Lasă un răspuns

