Casa dulce casa…

Posted: August 3, 2010 in me, myself and I

Si maine ma duc inapoi acasa. Ma simteam mult prea bine ca sa stiu ca mai pot ramane in Bucuresti prea mult timp. Era vremea sa ma intorc pe litoralul plin de tate si posterioare.
Totodata imi era dor de Constanta.

Si vichendu asta am iara chef cu The Mission. Incepusem sa ma nelinistesc ieri cand am realizat ca vineri incepe The Mission si io nu aveam bilet. Dar slava domnului pentru magazinele Orange, ca altfel ma trezeam in Constanta ca nu am belet.

Tot ce pot sa spun e ca`i multumesc mult Evaliei ca a avut timp sa se intalneasca cu mine. Mai tre sa multumesc multor persoane ca au avut rabdare cu mine in perioada asta cat am stat in Bucuresti.

All in all, mi`o priit tare bine ca am ales sa vin in Bucuresti zilele astea. Desi saptamana s`a prelungit mai mult decat ma asteptam, mi`o fo foarte bine.

Comentarii
  1. leilana spune:

    de-abia aştept să te întorci. :*

    • nicoleta spune:

      si io as vrea sa ma intorc, dar sa raman acolo definitiv… poate o sa mai fac o vizita de un vichend prin octombrie…
      daaaar….poate intre timp poti sa vii si tu pe la mare, sa ne scaldam in mare in miez de noapte >:D<

Lasă un răspuns

