Astro`call…

Posted: Iulie 21, 2010 in de ras, intamplari din acvariu, me, myself and I

Avand teveu aprins mai mereu cand is la pc, mi`o sarit in ochi o reclama. Una ca promova sunatul la nush ce astro`call. Si am inceput sa rad cand mi`am amintit ca am sunat la un astfel de numar cand eram mai mica.

Totul s`a petrecut cand aveam vr`o 5-6 anisori si mi`o picat telefonul in mana. Dupa ce am sunat`o pe bunica (tare imi placea sa vorbesc la telefon) am deschis televizorul si am vazut o reclama ce mi`a captat atentia. Si am sunat la numarul de pe ecran. Si imi raspunde o doamna si incepe cu speech`u. Si io ca sa nu ma dau de gol ca mi`s un copchil mic si prost am inceput imi dreg glasu din ce in ce mai des. Nu mai tin minte ce mi`o zis tanti aia la telefon dar stiu ca m`o tinut cam juma de ora in telefon. Ma tinea mai mult, dar am auzit cheia cum se intoarce in broasca si am pus telefonul in furca.

Apoi o urmat ziua facturii. Minunatie a mai fost cand mama se tot intreba cine a sunat ca in casa nu putea sa intre orisicine sa sune la un numar ce taxa dublu tarifului normal. Si m`a intrebat pe mine daca a venit cineva si a sunat cine stie pe unde. Si io am zis rosie ca racul ca nu a venit nimeni si ca nu a sunat nimeni. Au mai trecut ceva ore pana cand am mers si i`am spus ce facusem. Am ramas totusi surprinsa ca nu o facut cine stie ce scandal. Mi`a explicat cu rabdarea ei de fier ce facusem si ce consecinte aveau sa fie.

Nu. Nu am fost pedesita, nu am fost batuta, singura “pedeapsa” primita a fost ca tre sa ies afara la joaca mai des. Tocaliara din mine s`o revoltat cum a putut, dar nu a avut de ales si o iesit p`afara saptamana aia.

Acuma chiar sunt curioasa ce spune de fapt tanti aia la telefon. Dar nu as suna nici daca m`ar plati ei :))

Voi ati sunat vr`odata la trebi de jenu asta?

Lasă un răspuns

