„Copchii din ziua de azi”…

Posted: Iulie 14, 2010 in de plans, de ras, de vai s`amar, din afara acvariului, educatie, me, personagii

Nu credeam ca o sa ajung sa spun vorba asta. Dar uite ca am ajuns s`o zic. De ce? Poi ei bine se aduna multe, da tre sa se duca si undeva, nu?

Io nu`mi amintesc o vreme cand aveam vr`o 12 ani sa stau sa ma uit la baieti cum fug dupa fete sa le dea o palma peste fund la fete mai mari si sa fuga – azi am simtit pe fundu meu treaba asta. Nu`mi amintesc nici cand aveam 12 ani si injuram ca la usa cortului de fata cu adulti, ba chiar si pe ei – ei bine, treaba asta o vad la fiecare colt de strada.

Io imi amintesc ca atunci cand un baiat a vrut sa ma pupe nici nu a avut curajul s`o faca si o rosit in fata mea si o fugit. Imi amintesc ca atunci cand unui baiat ii placea de mine incepea sa ma loveasca sau sa inventeze povesti ciudate despre mine de fata cu pretenii lui buni, doar doar s`o baga si el in seama. Imi amintesc ca la 12 ani stateam pana tarziu in noapte si jucam fotbal cu baietii in spate la „noul alcatraz” si nici un baiat nu se dadea in laturi sa ma considere ca pe „unu d`ai lor” – io sau orice alta fata buna la fotbal.

Nu stiu ce copilarie au copchii din ziua de azi, da ajung sa spun si io ca pc`urile nu`s bune nici neam!

Si nu o data am avut aceasta discutie cu destui prieteni ca am ajuns la aceeasi concluzie. Generatia pana in ’90 a avut copilarii frumoase.

Sunt curioasa ce copilarie o sa aiba nou venitii pe lume de amu. O sa fie bagati in niste custi pentru care parintii tre sa plateasca toata ziua vr`o 20 lei ca sa se duca dupa colt sa infulece ceva de la kfc sau mc. Si in acest timp niste straini o sa aibe „grija” de ei sa nu care’cumva sa isi prinda capu printre barele de pe „terenu de joaca” sau sa nu faca cine stie ce ghidusenie cu bilele alea in care se arunca.

Chiar imi pare rau pentru copchii astia ca saracii nu au nicio vina…

Si cu astea spun asa: cei 7 ani de acasa conteaza foarte mult (si daca e s`o luam mai bine, nu numai aceaia conteaza).

Sper totusi sa nu ma mai trezesc cu palme peste fund, ca cine stie…peste vr`o 5 ani poate aud pe la teve ca o cucoana de 30 de ani o fo violata de putulici de 8-10 ani. Sper sa nu fiu io aia! :))) (rad, da nu`i rasu meu!)

Halal educatie!

Comentarii
  1. KillerPixie spune:

    Asta depinde si de anturaju’ copilului, zona in care sta, scoala unde merge, parinti, etc, etc. Asa si daca te uiti la cei de 13 ani (btw, nu mai am 13 ani desi stiu ca asa ma vezi) , unii au un tupeu pe ei de-ti vine sa-ti faci cruce, altii inca sunt timizi „ca altadata”.

  2. nicoleta spune:

    am observat cat tupeu au copilasii din ziua de azi. mi`i frica de ei mai mult decat de un adult cu un pistol in mana. e ciudat, e trist, e urat….

Lasă un răspuns

