Cereale cu Shrek

Posted: Iulie 14, 2010 in de ras, fan, intamplari din acvariu, me, myself and I

Imi plac cerealele Cheerios la nebunie. Sincer, de cand m`am dat pe aceste cereale (cam de un an juma is pe ele, inainte o fo Chocapic) nu am mai dat inapoi de la ele.

La un moment dat refuzam sa`mi iau alte cereale cand nu aveau in stoc Cheerios. Asa de cucu am ajuns :)) .

Dar nu despre asta e vorba. Desi are legatira cu cerealele in sine. Se stie ca cerealele is mancate mai mult de copchii si femeile ce tin nush ce kek de dieta. Si cum majoritatea consumatorilor sunt copchii, se mai da un mic impuls pentru vanzare, stim cu totii.

Amu e vremea lu Shrek, mai ales ca o aparut si „Shrek Forever”. Si m`am pricopsit cu o armata de shreci la cate cereale am mancat. Cica trebuia sa fie si Fiona si magaru si matza. Da cucu.

Si cum ‘obsesia’ mea pentru Dead Can Dance nu se opreste niciodata (tare amuzanta fraza, sincer) am gasit si pe talpile lu Shrek „DCD”.

Deh, fiecarei jucarii i se atribuie cate un cod, si unu din shrecii gasiti la fundu sacului de cereale avea codul „DCD”.

A fost ceva „wow” cand am vazut asta si m`am delectat cu aceste litere pe parcursul a catorva fumuri bune.

Amuzanta si totodata ciudata treaba…

Lasă un răspuns

