F1: in or out?

Posted: Iulie 8, 2010 in auto/moto, consherte/eventuri, din afara acvariului, interesting

Dat fiind ca ploua si ploua urat rau de tot am zis sa imi clatesc si io ochii cu ce articole gasesc prin povesti urbane, un fel de zile si nopti kek.

En fin. Am deschis, am rasfoit si mi s`o oprit ochii pe o poza cu un monopost F1 de anu trecut din Mamaia. Va mai aminiti cand o venit Coulthard cu RB1 si ne`o incantat ochii, urechile si nasul cu masinuta aia jucausa? Io nu ca n`am fost…da vroiam. Asta e.

Si apoi mi`a picat o fisa de la tonomatul de cafea din capsor ca am vazut acu ceva vichenduri o calificare cu noile masinute. Urate dom`le, urate foc. Zici ca fiecare masina o fo trecuta prin menghina si s`o ingustat in latime si s`o mai inaltat. Am ramas cu gura cascata pret de ceva moment cand vazusi in prim plan cu un monopost d`ala. Nici sunetu nu mi s`o parut a fi la fel. O fi fost, n`o fi fost, in momentul ala nu am mai auzit nimic cum trebuia.

Socul asta o fost luat in pept calumea dat fiind ca nu am mai urmarit F1 de cam un an si ceva. Auzisem io acu ceva vreme buna ori pe la radio ori la “Trezirea la Apel” ca se schimba monoposturile dat fiind semnalele de alarma in privinta poluarii, schimbarea trebii cu rezervoru (deja se anuntau starturile ca fiind foarte plictisitoare tocmai din cauza acestei schimbari) si cine mai stie ce alte chestii. Da sincer, nu ma asteptam sa iasa asa de urat totul.

Oricum de cand o plecat Montoya nu prea mai era ceva de urmarit. Am mai stat alaturi de Raikkonen ceva vreme pe urma m`am plictisit.

Si dupa toate astea am zis sa mai intru pe site`ul oficial sa vad ce mai e pe acolo, mai ales ca auzisem ca revine si Schumi si eram curioasa sa vad la ce echipa se baga.

Am observat asa:
1. Kimi si Coulthard s`o dus, cine stie pe unde.
2. Schumi e la Mercedes GP.
3. Destul de multe fete noi pe acolo.
4. Echipe de care habar nu aveam: Virgin, Force India, HRT.

Si amu stau sa ma intreb: lumea care se mai uita la F1 se uita de placere sau din obisnuinta?

Comentarii
  1. darklorelei spune:

    si placere si obisnuinta:P

Lasă un răspuns

