In capu meu se dau multe batalii intre vocile chiriase.

Si acuma s`o dat o bataie mare ce s`o stins la fel de repede cum s`a aprins.

Ascultam pe iutub o melodie de la Naevus – live. Si evident ca am fost usor surprinsa de cum reactioneaza publicul. Numai rumoare s`o auzit pe tot parcursul melodiei. Si o voce imi spunea “Ce respect au astia pentru trupa de pe scena? Oare stiu ce inseamna respect?” si apoi o voce mai din adancul tamplei imi susoteste “Poate or fi d`aia terevisti.”, alta voce`mi spune “Poate o fi trupa din zona si de ce sa le pese lor (publicului) de ea”. Si apoi cu o fata rosie, aplec capul si continui sa ascult muzichia si sa raman la prima intrebare.

De ce? Pentru ca dracu ala mic si negru din mine m`o tras de urechi amintindu`mi de Negura Bunget. O trupa ce nu exista pentru mine. Si pentru ca afirmatiile se aplica si in cazul meu cand vine vorba de NB si destul de multe alte trupe (mai ales romanesti).

Ciudata treaba e ca acuma cand intru in discutie de muzichie cu alti oameni le atrag atentia asupra greselilor ce le fac (greseli ce de altfel de fac si io) si incerc sa`I corectez si sa le argumentez de ce nu e bine asa si asa.

Cine o zis ca ‘e usor sa dai sfaturi da e mai greu sa ti le aplici’ bine o zis.

Acestea fiind spuse va las sa va faceti si voi o parere despre publicul din acest video:

Lasă un răspuns

