Plimbari…

Posted: Iunie 20, 2010 in holidays, intamplari din acvariu, me, myself and I, Uncategorized

Vichendu asta am zis sa ma plimb oleaca si prin Costinesti, daca tot e sa ma duc pe acasa.

Am luat microbu pana acolo si l`am rugat pe taxator sa ma lase inainte de square (scuar). Iar el cu o fata nedumerita, si cu niste ochelari imensi de coca imi spune ca nu stie ce e ala un scuar. da rond stia ce ii, desi rondu lui nu era rotund mai deloc, decat daca colturile reprezinta curbe, da fie…

Si incep sa iau la pas Costinestiul. Am zis cat de antipatica imi este statiunea cu oameni cu tot? Eh…Si plimbandu`ma am observat ca e ceva lume stransa pe acolo si deja se incepeau cu mistocarimile.
Plimbarea mea prin Costinesti nu a durat mai mult de juma de ora, cu mici popasuri pe la magazine, de la un cap la altul.

O alta vizita a fost la o casuta frumoasa foc de prin apropierea Olimpului, tare faina mai ii si cu minunata curte. Of, ce viata. Ca sa nu mai zic de caii de pe acolo, si toate pasarile, cat de frumos e sa ai animale in jurul tau si verdeata cat cuprinde.

Nu pot sa spun ca ma tenteaza sa`mi mut viata la tara, dar sa am o mica cosmelie mi`ar placea. Nu de alta da sa vezi ca animalele iti mananca din mana, si ca tot ce plantezi creste sub ochii tai. E minunat.

Vizita acasa m`a facut sa lenevesc mai ceva ca o pisica. Nu am facut nimic altceva decat sa termin cartea „Cosmar de inchiriat” – Serge Brussolo (interesanta carte).

Si ca un update:
-nu mi`o iesit culoarea dorita la par – tre sa mi`l ard = decolorez.
-saptamana asta o sa fiu full pentru mine dat fiind ca incep practica cum ar tre – sa mentionez totusi ca o sa stau sa lenevesc ca o matza sub soare incercand sa ma duc la plaja si sa citesc mai mult – deci prezenta mea pe aci se va rari.
-sunt trista in momentu de fata ca nu mi`am gasit sandalele dorite. Cah!

Lasă un răspuns

