Da, prea suna a sah, dar e vorba mai mult de schimbari. Si hai sa extind: taieri de craci de sub picioare….si s`o taiat cam multe in ultima perioada. De pe lista mea de eventuri la care vroiam sa ma duc, am taiat o gramada.

Sa impartasesc.
Lista initiala cu eventurile ce`mi faceau cu ochiul:

25 iunie – Arena dnb @Arenele Romane
25-27 iunie – Sonisphere @ Romexpo
27 iunie – Massive Attack @ Zone Arena
2 iulie – The Mission 10 Years Anniversary @ Arene Romane
6 iulie – Rockmaraton – Odorheiul Secuiesc
15 iulie – Folk You @ Vama Veche
16 iulie – Ciuc Fest @ Iolanda Balas Soter
20 iulie – The Cranberries @ Iolanda Balas Soter
6-7 august – The Mission Dance Weekend @ Navodari
6-8 august – OST Mountain Fest @ Busteni
13 august – Artmania @ Sibiu
14 august – Bistrita Medievala
16 octombrie – Labyrinthic Metal Evening @ Biserica Argintie
17 noiembrie – World War Tour 2010 @ Biserica Argintie
10-11 decembrie – Dark Bombastic Evening – 2nd edition @ Biserica Argintie

Lista cu ce`o ramas dupa ce am taiat mai totul:

15 iulie – Folk You @ Vama Veche
6-7 august – The Mission Dance Weekend @ Navodari
16 octombrie – Labyrinthic Metal Evening @ Biserica Argintie
10-11 decembrie – Dark Bombastic Evening – 2nd edition @ Biserica Argintie

Restu sunt cu semnu intrebarii. De prind clipa sa ma duc, nu ezit. Pana una alta acestea se sterg frumusel cu buretele de pe tabla si prefer sa pun banii de`o parte pentru ceva ce vreau sa realizez anu asta (momentan nu zic).
Asa ca va urez dixtractie faina tuturor ce mergeti la restu de eventuri…

P.S. M`am facut o protocala mecanica. Abia astept sa mi se usuce paru sa vad ce morcov mi`o iesit.
P.S.S. M`am reapucat de pictat si de facut bratari si alte bliz blizuri. Peste ceva luni (cand se aduna ceva) o sa le deschid o bucata de pajina speciala pentru ele.

Pana una alta, io o sa ma retrag mumos in patucul meu cu un bol de cereale`n moaca si un film pe ecranul cu purici.

Comentarii
  1. delia spune:

    poate mergem la folk you ..noi astia .. reuniune :3
    chiar am vorbit si cu adina si pe a trecut-o gandul sa mai mergem o data in vama.

    apropo .. mi-am schimbat blogul la -> http://everything-invaded.blogspot.com/

Lasă un răspuns

