Music for the masses…

Posted: Iunie 16, 2010 in din afara acvariului, me, teve

Nu stiu cum se face ca azi mi`o nazarit sa caut pe iutub ceva melodii ce mi`o picat cu tronc, melodii mai vechi si noi. Muzichie comerciala, muzichie pentru mase sa spunem asa.

Asa ca din click in click am dat peste matzele ce iubesc cainii:

Si tot nu`mi vine sa cred ce bine o prins melodia asta (ce`i drept si mie imi place):

Ca tot veni vorba de prins la public, si asta o prins la fel de repede – o sa ajung sa o aud de atatea ori incat sa o fredonez; urat rau de tot:

Mi`am amintit apoi de:

Si de asta:

Si apoi de melodia asta excitanta – pentru mine macar:

Mi`am amintit apoi de o melodie ce mi`o stat pe creer de cand am reauzit`o la Ciprian – la fel de excitanta:

Un fel de publicitate muzicala, asta asa ca o luat sfarsit sesiunea.

Lasă un răspuns

