Nasty hair!

Posted: Iunie 11, 2010 in de plans, de ras, din afara acvariului, fan, interesting, personagii

Ca mi`am amintit acum cat schimbat posturile la teve de o tanti ce o vazusem pe strada.

Era o tanti, nusuh a carei religii apartinea ca era din cap pana`n picioare imbracata pe o zi torida. Musulmani, habar nu am.

En fin, nu mi`o atras atentia faptul ca era in negru cu multe chestii pe ea cat am vazut picioarele dansei in timp ce urca niste scari. Am vazut o padure in fata mea. Mda, o fi asa la ei, asa ca am trecut peste. M`am mirat si am ramas ‘uau’, but ofcors, dar am trecut peste.

Dar nu am putut sa trec peste faptul ca am vazut o pitzi la o coada in fata mea care era imbracata foarte fancy, dar …un mare daaaar… nu era epilata pe picioare! Femeie, esti cu capu? Daca stii ca nu ai avut vreme aseara sa te faci de ce puii mei nu iti iei o pereche de pantaloni lungi sau o fusta pana`n pamant? A fost o imagine atat de dezgustatoare. Cah!

Inteleg ca inainte sa va duceti la sedinta de epilat tre sa va creasca paru, dar in pana mea, imbracati`va sa ne feriti pe noi de imagini dezgustatoare! Puneti`va pe voi o pereche de itari, ca altfel ma simt nevoita sa va atrag atentia la toate ca va creste paru – poate ca asa ar fi mai bine…

Lasă un răspuns

