Good cars…

Posted: Iunie 11, 2010 in din afara acvariului, eco, educatie, fan, interesting, me

Si din click in click pe net, incercand sa`mi fac alta treaba sa evit sa ma apuc de treburile mele…am dat peste un site de unde poti sa`ti alegi o masina, ce marca vrei, care sa fie cat mai eco, cu cat mai pune emisii de dioxid de carbon.

Site`ul se numeste „Europe`s Energy Portal„.

Sugerez pentru cei ce vor sa`mi ia o masina, sau s`o schimbe pe cea veche, sa traga o geana pe site`ul asta in vederea unei masini mai ‘eco’.

Io votez pentru un Volkswagen Golf Estate 1.9 TDI DPF BlueMotion. Nu de alta da veveu e pe primu loc la mine, si golfurile, ei bine…dupa ce mi`am facut damblaua o vara la Suceava cu un 4, m`a cucerit, sa zic asa…

Lasă un răspuns

