Publicitate…

Posted: Iunie 10, 2010 in de ras, din afara acvariului, fan, me, teve

Stand amu cu un ochi in Allplan si altul la teve am vazut o reclama de la Memo Plus. Asta mai exact:

Si am inceput sa rad. Nu de alta dar in primu an de facultate pe timpul stresiunii am bagat si io ceva memo plus in organism, dar fara rezultat. Culmea ca si sesiunea trecuta am zis sa`i mai dau o sansa, da tot fara vr`un efect.

Si stand mai mult pe Hallmark, am vazut ca fiece publicitatea avea si o reclama catre un serial ce se spune ca face furori printre randurile casnicelor ce s`au saturat, intr`un final, de siropoasele telenovele de pe Acasa si de ‘Tanar si Nelinistit’. Care ii serialu? Asta`i:

Si mi`am amintit de un video ce`l vazusem acu ceva vreme ce mi se parea mult mai potrivit:

Bucurati`va de ceva reclame ce`mi pun mie un zambet pe fata:

😀

Lasă un răspuns

