Astazi este 9 iunie…

Posted: Iunie 9, 2010 in de plans, holidays, intamplari din acvariu, me, myself and I, personagii

9 iunie. O zi ce pana acum a insemnat enorm pentru mine si care acum ma face sa ma simt ca o nuca stricata – goala pe dinauntru.

Astazi este ziua a doua persoane, doi ‘gemeni’, ce inseamna mult pentru mine. Unul din ei a revenit in viata mea de ceva ani si ma bucur sa`l am langa mine, mai ales ca in ultima vreme s`a redresat. Iar celalalt geaman este o persoana ce am pierdut`o acum aproape juma de an, si care se indeparteaza din ce in ce mai mult.

Este o zi destul de ciudata pentru mine. Am in mine doua sentimente contradictorii: bucurie si tristete. Un gust amar imi ramane in urma zambetului fortat ce`l afisez in timp ce spun “la multi ani”.
Asa ca astazi am decis sa fiu fericita juma de zi, si cealalta sa tin doliu. O sa fiu fericita pentru ca o bucata din mine ce de mica mi`a fost luata a revenit la locul ei, si o sa tin doliu pentru ca o alta parte din mine mi`a fost luata si calcata in picioare.

Va iubesc si va mai urez inca odata “La multi ani!”.

Lasă un răspuns

