Pofta de carti…

Posted: Iunie 5, 2010 in educatie, fan, intamplari din acvariu, interesting, me, myself and I, obiceiuri

Ziua de 3 iunie chiar mi`o placut.

Mi`a placut ca dupa ce am plecat din parc m`am oprit pe la City. In parcare circ si animale. Elefanti si camile am vazut pe afara. Mi s`a facut o mila de ele instant.

Apoi m`am oprit la Carturesti in City, ca Diverta era inchisa nush de ce. Si dupa ce am stat acolo destul de putin totusi, nu stiu cum s`o intamplat sa stau asa de putin pe acolo, m`am trezit la casa cu 3 carti. Stiu ca am vazut acolo si ceva cedeuri cu Massive si Archive ca am ramas salivand. Si salivand am plecat ca de unde sa mai scot din poznar si pentru alea inca 60 in medie de fiecare? Pfff….

Cartile ce le`am luat is astea:

Dar am ramas totusi cu ochii dupa cartea asta ce o vreau si peste maxim doua saptamani o s`o am:

Nu de alta da chiar vreau sa termin seria asta ca sa ma pot apuca de cartile astea:

Nu de alta da volumul 3 il am deja primit cadou si pare interesant din primele cateva priviri ce i le`am aruncat.

Iar intre ele m`as putea delecta cu asta:

O fascinatie ce m`am fascinat si intrigat sa ma holbez la ea si s`o vreau.

Abia astept sa treaca sesiunea sa ma pot relaxa si io citind ca`n vremurile bune.

Lasă un răspuns

