O fo si lecturile…

Posted: Iunie 5, 2010 in consherte/eventuri, de ras, din afara acvariului, educatie, fan, interesting, me

Mda…

Cica am fost la lecturi urbane. Nu am fost in parcu de la teatrul Oleg ca deh, a tre sa stau sa predau proiecte. Dar am fost in Tabacarie. Cata vreme am cautat amfiteatrul ala (tind sa mai mentionez ca nu sunt din Constanta)…
L`am gasit intr`un final, dupa ce am ajuns pana in satu de vacanta, ca deh, la o rascruce am vrut si am mers la stanga in loc s`o iau la dreapta. Eh asta e.

En fin…

Era o vorba spus de mama cand nu stiam pe unde s`o iau prin Bucuresti la inceput cand trebuia sa ma duc pe la concerte „nu stii pe unde s`o iei? Daca vezi in calea ta roacheri multi ce se duc spre un punct acolo tre sa te duci si tu”. Si ca intotdeauna, mama a avut dreptate. Am vazut multime, hai incolo. Cand eram p`aproape am facut rapid dreapta si m`am indepartat. De ce? Pentru ca erau numai…ei bine…hai sa spun mai bine ca nu mi`o placut publicul.

En fin, mi`am asezat curu pe un smoc de iarba de prin apropiere, cu vedere la cerculetul strans in amfiteatrul ala, si m`am pus sa mai citesc un capitol din „sufocare” ca deh, se presupunea ca eram la „lecturi urbane”, nu?

Lasă un răspuns

