Cocoo…

Posted: Mai 26, 2010 in de plans, de ras, fan, intamplari din acvariu, me, myself and I, Uncategorized

Leiln o ia razna din ce in ce mai tare.

Si mie imi plac clatitele! :)))

Imi place ca nu mai inteleg nimic din ce mi se spune, si ca nu intelege nimeni nimic din ce spun. In mintea mea totul se petrece asa:
-Bla bla puf puf
-Puf bla puf
-sum sum
-Cip cirip
Adicatelea cum? Unu zice cea, allalt zicea hais.

Inteleg totul si nimic si rad ca o tuta si ma amuz pe seama stupiditatii mele. :)))
Sunt un clovn de zile mari in perioada asta.

Deci se simte sesiunea si la mine.
Iuhuu.

Acum ma duc sa ma uit la niste insi ce dau din cur si din mustati pe un umor britanic clasic.

Comentarii
  1. Cristi spune:

    si mie imi place sa ma bucut de un ras bun. Mai rare sunt momentele… Cred ca poporul roman si-a pierdut simtul umorului… sau poate doar eu

Lasă un răspuns

