Nici nu stiam ce titlu sa pun acestei vesti faine foc.

AM CASTIGAT DOUA INVITATII LA IARMAROC FEST!

I`m so happy!

Am vazut, dar am citit de mai multe ori sa vad daca eu sunt cea care a castigat. Am pus pe altcineva sa se uite sa vada daca sunt eu cea care a castigat. Si in secunda doi am trimis un mail. In secunda trei am primit telefon de la Victor Catalin care mi`a dat detalii despre invitatii.

Si acuma am un zambet tamp pe fata, si rad intr`una.

Tre sa mentionez ca asta e prima oara cand castig ceva la un concurs din sutele de concursuri la care m`am inscris vreodata.

Promit sa fac poze cat mai multe si apoi sa le pun.

Happy happy 😀 .

Comentarii

Lasă un răspuns

