Si azi am inceput practica. Oficial practica ar fi trebuit sa o incepem in iunie, dupa sesiune. Dar cum suntem mai cu mot, incepe de p`amu ca sa scapam. E si nu e bine. Dar nah…

Dat fiind ca mai toti am ramas sa facem cu facultatea a iesit destul de oki. Ne`am plimbat vr`o doo ore prin port, am facut ceva poze, am vazut ceva trebi ce tineai de lucrari edilitare (nu pe specializarea noastra), am mancat corcoduse (din pacate masa inca nu era gata in port, ajunseseram prea devreme) si am plecat. O vizita scurta, „tematica”, si atat.

Poze peste poze la niste statiile de preepurare si epurare, conducte, rezervoare si debitmetre. Fier si apa – cu trebi lichide si ‘grosiere’, but ofcors.
Evident ca unui vierme (de ce vreti voi) ca mine, toata vizita asta mi s`o parut a fi foarte interesanta, si din punct de vedere al constructiilor, al mecanismelor dar si din punct de vedere al proceselor executate pe acolo. Astept sa vad unde o sa ne duca data viitoare.

Partea faina o fo ca ieri profu ne`o spus ca tre sa avem la noi, obligatoriu, ‘cascheta’. Dar cand am ajuns in port am constatat ca nu ne trebuiau. Mai cara si chestia aia tare dupa tine juma de oras.

Per total a fost dragut. Astept sa vad ce fete avem cu caschetele in cap anu asta. Ceva poze cu barcute:

Numa doo, si asa…mai pe larg…

Apropox, voi stiati ca intr`o zona a Africii exista lege prin care e permisa poliandria? (=casatoria unei femei cu mai multi barbati)
Si amu pe lista locurilor de vizitat, am trecut si Africa. Cine stie, poate ma stabilesc acolo 😀 .

Comentarii

Lasă un răspuns

