Leapsa…

Posted: Mai 5, 2010 in intamplari din acvariu, me, myself and I, obiceiuri, Uncategorized

Primisi de la Sere o leapsa a 10 lucruri ce ma fac fericita.

Daca stau bine sa ma gandesc mai tot nimicul ma face fericita. Acuma si fericirea asta e discutabila. La mine fericita mi`s atunci cand zambesc (ca deh, rar zambesc cu tot fufletul) si ma calmez instant.

As face o lista cu lucrurile ce ma fac fericita dar in schimb cred ca as omite destul de multe altele. Nu pot sa fac un top pentru ca toate ma linistesc in egala masura.

Asadar cateva:

-oamenii – da, oamenii. Am nevoia sa fiu inconjurata de oameni pentru a ma calma. Bine, acuma depinde si ce oameni ca nu pot sa tin langa mine niste tocuri de 10 cm sau niste portofele groase cu euroi si chei de cayene sau mai stiu io ce.

-o floare – nu sunt absurda sa cer buchete peste buchete, dar o simpla floare sa o vad in mana oricui ca se indreapta spre mine imi pune pe fata un zambet tamp.

-muzica – desi daca e sa o iau pe alte araturi zicand ca muzica o gasesc la fiecare pas, la fiecare adiere chiar si in jungla de asfalt, prefer sa spun numai ca sunt anumite ritmuri ce ma relaxeaza, imi pun si ceva fiori pe schinare si mai imi trantesc si un zambet de copchil de doi ani pe fata.

-plimbarile matinale sau nocturne – fix atunci cand nu prea e lume pe strada. Dimineata ador sa ma plimb hai hui pe strada, de asta prefer sa merg 45 de minute pe jos pana la facultate decat sa iau 40`u. E frumos sa vezi, mai ales acum, cum trec primele raze de soare printre ramurile copacilor abia infrunziti (pe strada ma recunosti ca io is aia ce se uita mereu in sus; la cer sau copaci). Iar noaptea imi place sa ma pun pe`o banca cu vedere la bulevard sa vad cum circula masinile, sa ma uit fix in faruri si la stopurile lor. Imi place combinatia de rosu cu alb/galben/albastru.

-mirosul de iarba proaspat taiata. Il ador pur si simplu. Primavara cand trec pe langa garduri vii proapat taiate inchid ochii si respir adanc.

-animalele – dar cui nu`i plac animalele. De fiecare data cand trec pe langa un caine sau o pisica mi`i greu sa ma nu opresc putin sa il/o strig si sa vad cum se uita la mine, ca sa nu mai mentionez de mangaiat macar. Ma amuza si Zuza lui Raz si Mada ca e atat de jucaus (da, Zuza e baiat) si imi place cand alearga prin casa si io dupa el. Parca mi`s un copchil de doi ani ce o primit cadou un jucarie.

-concertele – desi nu ma manifest cine stie ce la anumite concerte, mi se face inima de 3 ori mai mare ca lui Grinch si ma linistesc indata. Si acum am in minte ultimul mare concert si in ce extaz m`o trimis Brendan Perry. La orice fel de concert la care as merge ma trimit in extaz muzica si oamenii din jur, ma linisteste in acelasi timp atmosfera de acolo. Si totodata aici e problema, ca la concerte mereu s`o intamplat sa fac lucruri ce nu le`as face in mod normal, nu de alta da parca intru intr`o transa.

-sa ma tina cineva de sex opus de mana – ma calmez instant (hai sa te vad ce`o sa`mi zici amu!). Imi place foarte mult si nu ma opresc din zambit. E un sentiment linistitor. Evident, si aici depinde cine ma tine de mana.

-calatoriile – ador sa merg cu trenul. Nu m`as satura niciodata de zgomotul acela. Chiar si de mi`s in masina tot imi place sa ma plimb. Asta iarna plictisita cum eram luam masina la ture prin oras noaptea (acum stiti de ce pe la 3-4 dimineata vedeti nebuni pe strada cu masinile 😛 ). Imi place sa ma plimb, nu atata de mult cat ce fac cand ajung la destinatie (oricare ar fi aceea) cat e drumul in sine. Recunosc totusi ca de drumul Constanta-Bucuresti si retur cu trenu sau masina mi s`o acrit de tot. As prefera sa fie si un alt drum ce duce acolo pe care sa`l iau.

-inghetata – oricand o inghetata de vanilie cu caramenl e bine venita. Chiar daca ii zapada de doi metri afara si cineva imi da o inghetata ma topesc instant.

-arta – de e sa iau la pas toate muzeele si galeriile de arta nu m`as satura. Treaba e sa am cu cine sa ma duc. Singura nu prea e frumos sa comentez ceva.

-marea – desi nu credeam ca o sa imi fie dor sau sa`mi placa atat de mult marea uite ca a ajuns sa`mi fie un locsor bun de relaxare. Numai io stiu cate ore am pierdut pe malu marii aiurea, stand ca proasta acolo si privind o apa.

Ar mai fi o gramada de lucruri ce ma fac fericita. Dar momentan ajung astea.

Lasă un răspuns

