Nu cred ca am avut un 1 mai mai deplorabil ca asta. Desi m`am vazut cu lume ce n`o mai zarisem de ani de zile, chiar si de 6 ani, mi s`a parut a fi totul foarte trist.

Ziua de 30 aprilie a fost foarte plictisitoare dat fiind ca am plecat cu lume ce mergea in Vama doar pentru a bea. Si asta`mi aminteste de o fatuca ce intrebata de reporter pentru ce a venit in vama o raspuns cu seninatate „am venit in Vama sa bem”. In loc sa vii sa te dixtrezi, sa asculti muzica buna si altele de jenu asta, multi o venit doar sa bea si eventual sa ‘tufa’.

Seara de 1 mai (ca noapte n`o pot numi dat fiind ca o tre sa fac pe soferul pentru o pretena) o fo cat de cat mai animata ca am reusit sa ajung la Luna Amara (Vdv si Urma n`am mai apucat sa ii vad ca s`o luat curentu de ceva ori) si sa ma vad cu un personagiu amic, preten.

Nu pot sa spun nici ca m`am dixtrat, dar nici ca m`am plictisit.

Per total o fo prea trist chiar si pentru mine. As fi vrut sa pot schimba multe la vichendu ala dar cum nu is pretena cu Timpul, nu am cum.

Astept sa vina vara sa ma mai duc pe acolo. Sper sa ma tina nervii si sa ma duc cu cortul sa stau cel putin o seara la cort. Sau sa ma ‘gazez’ (cum am vazut afis la o casa ce inchiria camere) pentru o saptamana acolo.

Poze nema ca eram un pachet de nervi. O sa ma duc zilele astea sa prind mai liber si o sa va arat cum s`o schimbat Vama. Bine asta daca`mi amintesc sa fac poze…

Acum ma intorc la „Up in smoke”…

Lasă un răspuns

