Si iata ca se apropie si unu maiu de anu asta.

Nu va bag pe gat ce semnificatie are de fapt si de drept 1 Mai pentru ca stim cu totii ca nimeni nu acorda atentie acestui ‘detaliu’ aproape ‘vital’ pentru aceasta ‘sarbatoare’. Si mai stim cu totii ca aceasta zi e sarbatorita la un mic si`o bere cu usile de la masini larg deschise din care sa se auda muzica care mai de care mai tare si mai …. variata. In urma, evident, fiind lasate urme ale oamenilor civilizati ce s`au relaxat in coltul de verdeata ramas.

Io am ales sa ma duc in Vama. De ce? Ca asa vrea muschiu meu, si ca Vama a fost locatia aleasa de fiecare 1 Mai de 9 ani incoa. Chiar vorbeam cu o pretena ce facem de 1 mai asta. Ea mi`o zis ca se duce cu vr`o alti 10 oameni nush unde pe la padurea din cuca macaii la sute de km departare si apoi se intoarce in oras intr`un bar la party. De fata mai erau si cateva persoane cu care se ducea. Cand am zis io cuvantul majic „Vama” deja o inceput cu discutiile ca „ah, te duci la destrabalatii aia, la drogatii aia” si alte tampenii. Am tacut frumos si am ras de n`am mai putut in mine.

Ma amuza ca si acum dupa ani si ani de cand vama e asaltata de colorati inca mai aud constructii de jenu „drogatii aia”, „destrabalatii aia” si altele de soiu asta.

Ma bucura totusi faptul ca de 1 mai o sa revad Vita de Vie in Vama. Pacat ca nu o sa fie si OCS. Zvonuri is, ca la mama lor acasa, da nimeni nu stie nimic sigur. Ma multumesc totusi cu un Kumm pe 30 si o Vita si`o Urma pe 1.

Ma tenta foarte tare The Mission de 1 Mai, dar dat fiind ca nu am lume cu care sa trag o fuga pana acolo, prefer sa ma relaxez cu posteriorul pe nisipul din Vama.

Voi ce faceti de 1 Mai?

Comentarii
  1. KillerPixie spune:

    Fataaaa canta Vita de Vie?:D Fain… no, sa nu uiti sa ma astepti maine-n gara 😀

  2. te asteapta o leapsa la mine pe blog:
    http://questioare.com/little-things-that-matter/
    sper s-o onorezi =))

Lasă un răspuns

