Franturi de gand…

Posted: Aprilie 27, 2010 in de ras, intamplari din acvariu, me, myself and I, obiceiuri

*Cum stateam si ma uitam la teve (da, am deschis teveu pe luna asta), si cu laptopu in fata, am decis sa ma intind in pat. Pusa pe burta frumusel mi se facu sete. Si apuc cana de lapte in mana si incep sa o duc la gura cu ochii`n teve. Evident ca atunci cand am intors sa`mi torn in gura mi`o picat pe langa. Nu e prima data cand mi se intampla treaba asta, da tot nu incetez sa ma amuz de treaba asta.

*Si cum manjita de lapte pe bot priveam printre gene la monitorul peceului, mi`am amintit ca tre sa cumpar belete la za mission dance vichend si sonisphere, restul putand fi procurate pe parcurs. Si faceam io asa calcule cu neuronu meu imbatranit si mi`o iesit ca in doo luni as putea sa le iau pe amandoo in aceeasi zi. Daca mi se pune pata rau de tot, pot sa ma bag zilele astea sa iau la za mission. Nu de alta, da asta e deja mai important decat sonisphere. Am prins mai mult drag de mission decat pentru sunetele metalice.

*Nici acum nu mi`am facut un plan de bani albi pentru zile negre cum ne zice profu de B.M. Si un 5% din orice venit ce`i am e bine sa`i pun de`o parte. Intrebarea e unde sa`i pun ca niciodata nu ma pot tine departe de banii ce stiu ca`i am.

*Nici acum nu mi`am batut capul sa fac rost de ‘l`age d`or’ si ‘elephantman’.

*De as fi fost Palarierul Nebun eram poate acum pretena cu Timpul.

*Acum realizez ca nici pana in ziua de azi nu am facut cronica la concertul Brendan Perry.

*M`am reapucat de citit. Si evident ca primele foi ce le luasi in maini o fo Alice in Wonderland. Ma uit pe raft sa vad ce au Razvan si Madalina si vad numai ‘Dune’ si carti de Anne Rice. Asa ca am zis pas. Tot mai buna mi`i Alice. Da mi`i tare draga.

*Ciudata treaba da nu am mai ascultat de mult Ulver. Ca sa nu mai mentionez restu de muzici pe felia asta. Ceva se intampla cu mine si nu`mi mai place.

*Mai sunt cateva saptamani si incep iara sa am morcovi in posterior. Si odata cu asta o sa se ridice din cenusa si intrebarea “trec anul?”. M`am saturat de cate ori mi`am pus intrebarea asta.

*O s`o rog pe Mada zilele astea sa`mi ia si mie seria cu Strumfi. Chiar mi`i dor de ei si de albastrul lor.

Lasă un răspuns

