Flu flu…

Posted: Aprilie 22, 2010 in de ras, intamplari din acvariu, me, myself and I

Se pare ca abia amu mi`am deschis si io aripile si incep sa dau din ele incercand sa ma ridic de la sol.

Adica ce?

Adica aceasta saptamana desi a fost foarte agitata am reusit sa ma pun si io la punct cu multe si sa mi se intoarca roata inspre bine. Si acum sa enumar cateva:
-Ne`am gasit loc unde sa ne mutam. Casa faina, zona faina, vecinii cam dobitoci dar n`ai ce sa le faci. Nu le poti avea pe toate.
-M`am spoit…vopsit adicatelea. Is o protocala mecanica. Bine oleaca mai rosiatica da` nu conteaza.
-Am primit doo vesti foarte faine: mi`o fatat maza si cateaua: 4, respectiv 2. Abia astept sa ma duc acasa sa le fac poze. De pestisori nu mai zic nimic ca aia is mai ceva ca menstruatia la fumei, ca la fix 28 de zile mai scuipa cate`un peste-doi.
-Toata saptamana asta (adicatelea de joia trecuta), nu a existat o zi in care sa nu fac cunostinta cu personagii noi. Si treaba ii ca mi`o placut personagiile astea, si sper sa mentin legatura cu ei (deh, memorie proasta).

Sa zic ca zbor? Nu. Sau nu inca.

Maine mi`am programat ora de citit. Deci numa bine ca o sa reincep sa citesc si io ceva carti ce le mai am prin rafturile de aci.
Am inceput sa fac cadouri neasteptate si am inceput cu flori (alea in ghivece, alea in plastic nu mi se par cine stie ce). Am zis ca o sa`mi iau si io ceva flocirele cand o sa ma duc acasa.

Cand viu de acasa, o sa va impartasesc culoarea protocalei mecanice de pe tartacuta si falcutele dolofane ale animalutelor pufoase.

Pana una alta (impinsa de mai multi de la spate si dornica de ceva nou – in acelasi timp si vechi) ma puc amu sa fac ceva ‘haer`o`bic’.

Lasă un răspuns

