De cand asteptam filmu asta, si ce palma peste ochi mi`am primit. Vai si vai. Nush ce s`a intampla cu Burton, da numa fain nu ii. Tot scenariul nu`si avea locul. Trebuia o continuare? De ce? Ce rost avea? Nu era faina povestea orijinala? Nu avea pe ce sa lucreze? Sau vezi duamne o facut atata lume filmu ala incat el vroia sa fie mai „speshal”? Pfff…

O mica treaba aci. Mai multe cuvinte nu mi`o iesit.

Nici nu aveam ce sa spun. Sa spun ca ma asezam mai bine pe scaun sa`i vad pe Depp si Helena cum joaca? Sa spun ca atunci cand era marea lupta intre Jabberwoky si Alice io`mi cautam ceva de baut prin bar? Sa spun ca simpla batalie mi`o stranit un dezgust?

Asa de urata era povestea orijinala incat trebuia sa`i faca o continuare? Cat de frumoasa era povestea. Cata vreme am stat si am copt si am continuat povestea in acelasi loc, cu aceleasi personaje. Totul era prea frumos sa fie schimbat ceva. Nu atat de mult din respectul pentru Carroll ca

Comentarii
  1. Pebles spune:

    Mie una mi-a placut. Burton chiar face filme reusite. Nu stiu de ce spui asta. Imi pare rau ca nu l-am vazut 3d la afi. Ar fi meritat drumul si poate ti-ai fi schimbat parerea…XOXO

  2. mie mi-a placut. l-am si vazut in imax, efectele au fost impresionante, deci mnoh. mi-ar fi placut sa se mearga si pe firul povestii originale, dar a fost ok si asa.

Lasă un răspuns

