Uite cum din căutări in căutări, şi nemaipotolind pofta mea nebună de a dănţui prin casă „pă hause” am dat peste o veste minunată. Nu destul că voi dănţui in august la Ză Mission Dens Vichend, da la Liberty Parade ghici ciupercă cine s`aude că vine? Amu deh, cam peste tot se aude această veste, mai e oleaca pană la paradă şi nah belea că o să dănţuiesc numa bine pe: *tobe* Above & Beyond! *aplauze*

Mă aşteptam la Mission să`i aducă pe britanici, da nah belea că o să presteze la Saturn băieţii.

Veştile bune legate de orice concert incep să curgă, başcheţi am, ochelari de soare am, chef de dănţuială am, acu nu tre decat să aştept vara asta faină! Deja aud fluierele si simt cum da inima sa`mi sară din chept. abia aştept! 😀

Ce vară plină o sa am! 😀

Si amu va las cu ceva de la Above & Beyond. Enjoy!

Lasă un răspuns

