„Pasteti fericiti!”

Posted: Aprilie 4, 2010 in din afara acvariului, holidays, intamplari din acvariu, me, obiceiuri, traditii

Si a venit vacanta. Bine vacanta venise de cateva zile bune. Dar dat fiind ca am decis sa imi mentin concentrarea si sa ma ocup in continuare de ceea ce am de facut, am pierdut trei zile. De azi am zis ca o sa fiu in vacanta pe bune. Asa ca am decis sa ma relaxez. Si nicio relaxare nu putea incepe fara un desen animat…pentru mine evident. Si am ales 101 dalmatieni. Si iarasi am intrat in placerile trecutului si m`a luat o nostalgie atat de frumoasa.

Si cum vacanta era cea de paste, am plecat vineri seara spre casa parinteasca, ma rog a doa casa parinteasca, si am inceput cu povestile. Sa zic mersi ca nu a trebuit sa fac vizite la tot familionul. Totusi nu m`am potolit pana nu am deschis laptopu sa dau clickuri aiurea pe orice iconita ce`mi sta in cale.

Nush cum ati petrecut voi pastele, da io in noaptea invierii am stat mumos acasa si am avut palpitatii destul de dese datorate unei prostii d`ale mele (ca de obicei).

Gateli ceva? Io nu am facut nimica. Pot sa spun ca am stat cu… burta la soare…si ploaie, ca altfel nu se putea.
S`o gatit in limitele bunului simt anul asta. Culmea, nush ce s`o intamplat ca s`o facut mancare cat pentru 10 persoane, nu cum se facea pana amu cat pentru 20-30 insi. Amu am avut doar racitura, salata boef, sarmale, miel (nimeni din familia asta nu mananca miel, dar se face) si alte trebi ce nici pe alea nu le mananc. Mie nu`mi place mancarea de sarbatori. Si ma mir cum de am vazut doar vro 30 de oo inrosite. Cred ca s`o sataurat mama sa gaseasca cui sa le imparta in fiecare an :D. Si ciudata treaba ca pana la ora asta nimeni nu o ciocnit macar un ou.

Si ca tot veni vorba de oo rosii. Stau si ma intreb cati din voi ati mai pictat un ou in ultima vreme? Sa`l faceti asa cum se facea pe la tara, ca daca e sa ma gandesc cam 70% din populatia rurala, daca nu chiar mai mult, nu mai spoiesc oole si sa le ia la pigulit cum faceau inainte.
Tin minte ca la gradinita si in generala (1-4) ne puneau sa spoim oole cum credeam noi de cuviinta. Si apoi intr`o sala mai mare se tinea o servare a pastelui cu poezii si oole noastre spoite expuse in cosulete. Era fain.

Intr`un final va spun: pasteti fericiti si sarbatori fericite!

Lasă un răspuns

