Leapsa…

Posted: Aprilie 4, 2010 in de ras, din afara acvariului, fan, intamplari din acvariu, joace, me, obiceiuri, traditii

Leapsa de la sere, asa de sarbatori.

1) Dupa Marturisirea Ortodoxa, pacatele grele sunt 7 si anume: mandria, iubirea de argint, desfranarea, invidia, lacomia, mania, lenea. Care din cele 7 pacate le ai in prezent?

Lacomie nu. Desfranare, as vrea io :)) . Invidie, nu mi`s blonda…inca… In rest toate.

2) Din pacatul lacomiei se nasc, pofta trupeasca, petrecerile necuviincioase, betia etc. Cat de destrabalat si necuviincios ai fost in ultimul timp?

Cuminte ca un sfant. Din pacate „ultimul timp” asta se prelungeste. Si nu`mi place de nicio culoare.

3) Viciul este si el considerat un pacat frecvent. Ce vicii pacatoase ai si daca intentionezi sa renunti la vreunul?

Fumez. Sa renunt? Nici doftoru nu ma poate face sa renunt!

4) Sfanta Scriptura are cuvinte foarte aspre pentru pacatul lenei sau trandaviei. Esti de acord cu Sf. Apostol Pavel care spune: “Daca cineva nu vrea sa lucreze, acela nici sa nu manance”?

E de bun simt. Nu e ca vezi duamne o zis`o nush ce sfant. De ce sa plateasca altii pentru unii ce nu`si dau interesu. Sau altfel spus de ce sa muncesc io si sa hranesc si pe altii. Si daca e sa o luam asa, nu carecumva e impotriva a tot ceea ce ar vrea sa ne invete noul testament: „iubeste`ti aproapele”, „primesti o palma, intorci si obrazu cellalt” si alte d`astea? Ciudata treaba oricum…

5) Dupa cum stiti, ispitele vin de la diavol sau de la cei cu care convietuiesti. Ai fost ispitit de vre-o persoana sa savarsesti un pacat?

Da. Dar acum depinde si de pacat, ca deh, nu am creer de maimuta. Daca era un pacat ce`mi placea (vai cat de urat suna!) sigur ca m`am lasat manipulata.

6) Minciuna face parte din pacatele strigatoare la cer. Care a fost cea mai grava minciuna graita?

Pfff… Hai ca asta`i buna. Cred ca singurele minciuni ce le`am rostit o fo in privinta locatiei in care ma aflam. Ca in rest nu prea am de ce sa mint. Si tineti cont: una e adevar partial si alta e minciuna.

7) Toti au furat in viata lor cate ceva ( de exemplu, eu furam pe fiecare an, mere verzi din gradina vecinului). Ce poti spune despre tine in aceasta privinta?

De ce sa fur cand am si io ale mele sau am posibilitatea de a`mi cumpara?

8) “Sa nu preacurvesti!”, spune una din cele 10 porunci. Tu ti-ai dorit sau ti-ai inselat partenerul vreodata?

Nu. La capitolul asta is mai fidea ca fideaua. Desi au fost ocazii cu care sa insel, nu am facut`o pentru ca io nu dau vrabia din casa pe cioara de pe gard.

9) Deznadejdea in fata momentelor grele din viata ta te face cateodata sa te indoiesti de iubirea divina. Ai avut asemenea momente, ti-ai dorit vreodata moartea?

Da. Dar nu am facut niciodata nimic pentru ca sunt mai masochista de felu`mi – desi folosirea „masochismului” in acest context (daca e sa o luam dupa expicatia acestuia) nu este tocmai potrivita da o las asa.

10) Iertarea aproapelui tau , este una din indemnurile bisericii. Ne vei ierta impertinenta sau pacatul de a-ti trimite un asemenea gen de leapsa?
Io in general iert orice, numa ca nu uit 😛 .

Si o alta leapsa de la zan. La ce nu pot sa renunt:

* Fumat.
* Muzica.
* PC, implicit net. Si nu neaparat sa umblu pe el pe cinestie unde, numa sa stiu ca e.
* Cola.
* Telefoane. Desi nu vorbesc prea mult la telefon, dar practic mi`e indispensabil. Nush daca a ajuns careva ca mine: ma uit la ceasul telefonului atunci cand am ceas de mana.
* Desene animate, animatii (din start excluse animeurile si alte trebi de la orezari). Chiar daca le`am vazut de n ori pana amu, tot nu ma plictisesc de ele.
* Oameni interesanti. daca nu as avea pe nimeni cu care sa vorbi despre orice si sa despic chestia maronie in 16, dejaba as iesi din casa. :)) Nici chiar asa, dar totusi…
* Vise + gandirea multa (posibil proasta, nu bag mana`n foc). desi nu am stat sa o clocesc prea mult p`asta, dar nush ce as face daca nu as sta sa visez si sa fac scenarii si sa im fuga mintea mai ceva ca Bugs.
* Bascheti. 😀 Doar iarna renunt la ei ca deh, mi`i impus de vreme, dar in rest. As sta si`n casa cu ei. asa cum Frankie Wilde are flipflopurile, io am baschetii 😀 .
* La cioco calda. Is dependenta dupa asa ceva. Iarna, vara, nu conteaza. daca am cioco calda io mi`s fericita 😀 .

Oricine vrea sa preia cele doo lepse e liber s`o faca.

Lasă un răspuns

