„Prima mea…”

Posted: Aprilie 4, 2010 in de ras, fan, intamplari din acvariu, interesting, me, myself and I, personagii

Hai sa fac oleaca de reclama:

O sa se tina la Carturesti Constanta editia a 3a a Atelierului de lectura. Si articolul spune asta:

Ora 18:00 va marca inceputul discutiei noastre despre cele trei carti alese din seria PRIMA MEA. Nu e vorba de o prima, desi ar prinde bine in aceasta perioada, si nici de o a doua, ci de intaia experienta ce poate fi inclusa in categoria “Primii mei blugi”, “Prima mea betie” si “Prima mea dezamagirea in dragoste”.

© CTLife

Si suna foarte tentant. Sa spun saru`mana ca io ma intorc in Constanta pe 7. Si o sa apuc sa ma duc si io pe acolo. Desi nu ma incanta deloc locul acela, ar fi o „gura de aer proaspat”. Si stateam si ma gandeam la primele mele „prime”.
Si sa o iau in ordine: primii mei blugi au fost la gradinita. Ce`i drept nu sunt prea baba ca sa zic ca i`am avut la liceu sau facultate. Astea o fo timpurile, asta e.
Prima mea betie…ei bine de asta am vorbit acu ceva posturi.
Prima mea dezamagire in dragoste…pfff, greu. Desi una imi este foarte proaspat in minte amu, nu am cum s`o uit pe prima: aceea fu la varsta de 18 ani. Pana atunci totul a fost o joaca pentru mine. Si odata cu pumnu`n fata primit de zidul facultatii, nu mi`o mai ars de jucarii.
Sunt foarte multe prime.
-prima oara cand am mers in Vama Veche, cu doi ani inainte de primul stuff.
-prima oara cand am ascultat blec :)) , si ce trv eram atunci. A 7a, frumoasa generala. Cu Dimmu in frunte, lanturi peste lanturi, negru pe la ochi si negru in garderoba.
-primu concert de metal de avengura. Canibalii. Nu pot sa spun ca restu o fo destul de importante din moment ce nu au o insemnatate pentru mine.
-prima mea intalnire cu niste oameni de pe un forum (nu dam nume, personagii importante…pfff). La Catamenia. Si`mi amintesc ce priviri mi`o tras anumiti oameni, si cate aripi ocrotitoare am avut. Mereu o sa am pentru acele persoane recunostinta si respect.
-prima oara cand am pus tigarea`n gura :))) . Aveam 10 ani si mama mi`o dat sa vad cum e, ca io mereu o criticam ca fuma – deh, ma luam dupa proaspat lasatul de fumat-tata. Si nu mi`o placut. Apoi prima oara cand m`am apucat de fumat a fost de 1 mai la gratar acu 8 ani.
-prima oara cand am condus masina: poi am condus de mica da nu se pune ca daca citeste careva mi se ia permisu. Poi dat fiind ca din a 3a incercare am luat carnetu. Da, da, da. Vai de mine! Da ce instructor te pune pe lista sa dai examenu dupa ziua ta, cand stii ca bei ca porcu/scroafa? Si a doua oara fix dupa sarbatorile de craciun si anu nou? Vai s`amar. Eh, da tare mi`o placut cand am condus ca o zi intreaga nu am lasat volanul din maini, desi ma dureau ingrozitor mainile. Nici nu mai stiu pe unde am fost, stiu numa ca ma plimbam de colo colo, da nu am consumat un rezervor :D.
-prima oara cand am plecat intr`o excursie de capu meu: in 2006. Da nu am fost de capu meu totusi, ci cu un preten. Si am luat Sibiu si Sighisoara la pas. Sibiu doar pe zi, si Sighisoara doar pentru festival.
-prima mea fuga de acasa: a fost pe la 8 ani cand am fugit pe plaja si am stat acolo cateva ore bune. Dat fiind ca io eram tare tocilara cand eram mica, asa ceva (sa nu fiu io dupa scoala acasa) era ceva inimaginabil. Si am stat io pana cand se facu vr`o 10 noaptea, ca deja incepea sa apara lumea la plimbari nocturne si nu`mi placeau fetele lor.

Eheee, ar fi fost mai multe, da deja e tarziu si tre sa inceapa Benny & Joon. Asa ca seara faina!

Lasă un răspuns

