Leapsa

Posted: Martie 24, 2010 in de ras, fan, intamplari din acvariu, joace, me, obiceiuri

Am primit leapsa de la Leilana
cu tema „your first”.

primul cuvânt pe care l-ai spus: mama. sau cel putin asa mi`o spus mama ca am zis. io nu mai imi amintesc.

prima zi de şcoală generală: eram atata de nerabdatoare, sa cunosc colegii, invatatoarea. practic eram nerabdatoare sa adun informatii din jur.

primul tău sărut: sincer nu`mi amintesc.

prima formaţie care ţi-a plăcut la nebunie: animal x…..cred….

primul cd cumpărat: deftones – deftones.

prima zi de liceu: in curte, buimaca, uitandu`ma dupa fete prietenoase.

primul cuvânt pe care ţi l-a adresat prietenul / prietena cel / cea mai bun / bună: „am auzit ca iti plac tristania”.

prima zi de facultate: in curte, cu doi tipi, orientandu`ne dupa sali.

prima restanţă: electrotehnica :|habar nu am cum de am picat.

prima zi la locul de muncă: in soare, cu mira in mana, simtind ca ma arde soarele pe spate…mai mai sa aud baldabaci pe spinarea mea, clocotind…

prima oară când ai postat pe blog (data): 3 august 2009.

leapsa se duce mai departe la Deliush si cine altcineva mai vrea s`o preia. zic de ea ca`s tare curioasa 😛 .

si mai am o leapsa de onorat de la sere despre prima betie.

ciudata treaba ii ca io prima oara cand m`am imbata m`o si prins ai mei parinti.
se facea ca era vara, si era ziua unei tipe din bloc. si o adus ceva sticle de nush ce, nu`mi mai amintesc ce spirt. treaba o fo ca eram numa noi doo inainte sa vina boboru, si dat fiind ca era cald in casa am iesit in fata blocului. si acolo da`i cu vodka da`i cu vin (vorba vine) am ajuns sa ne vedem triplu. o ajuns si restu lumii si ce sa facem? hai pe faleza. numa bine ca asa ne gandiram noi ca poate ne revenim. fiind vr`o 10 seara, lumea inca se plimba prin statiune. si ce priviri ne`o tras cand o vazut doo fete mergand pe nshpe mii de carari la bratul unor tipi ce se uitau atenti in stanga si`n dreapta? :))
evident ca am ajuns pe faleza, ne asezaram frumos acolo, am respirat aerul sarat de mare si am zis, dupa cateva ore, sa ne intoarcem. deja se facuse 1 juma cand am ajuns inapoi acasa. si evident, ca neraspunzand la telefon cand ma suna mama, ea disperata ma cauta prin imprejurari. si ajung io acasa frumos, sarind ceva boscheti si apoi luata de brat si dusa pana in casa de mama. dupa aia stiu numai ca aveam la baza patului unde dormeam, un lighean cu ceva un amestec de prune, caise si ceva carnuri pe acolo. frumoasa priveliste am avut dimineata.
si`mi amintesc ca a doua zi tata, mai pe seara, m`o chemat la un pahar de vin si io uitandu`ma la pahar am zis clar „nu”.

tre sa spun ca aveam 13-14 ani atunci.nu`mi mai amintesc.

si treaba asta se duce la cine are chef sa`si povesteasca prima betie. haideti sa ne facem de ras cu povestile noastre. :))

Lasă un răspuns

